نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

میلا یوویچ از مشکلات ابتدایی خود با کارگردان Resident Evil پرده برداشت

طبق گفته‌های میلا یوویچ، وی در همان ابتدای کار به دلیل کمرنگ شدن نقش خود در فیلمنامه رزیدنت اویل، در آستانه‌ی جدایی از این مجموعه قرار داشت.

میلا یوویچ در تمامی شش فیلم مجموعه‌ی Resident Evil (رزیدنت اویل) در نقش آلیس و به عنوان بازیگر اصلی حضور داشت. ولی اکنون بعد از گذشت چند سال مشخص شد که در همان فیلم ابتدایی مجموعه در آستانه‌ی جدایی قرار داشت. وی طی سخنانی با سایت اینورس (Inverse) گفت که چیزی نمانده بود قید بازی در فیلم Resident Evil را بزند. طبق گفته‌های وی گویا شخصیت آلیس برای بازیگر دیگری دوباره‌نویسی شده بود و آن بازیگر هم کسی جز میشل رودریگز نبوده است که آن روزها به دلیل بازی در فیلم Girlfight حسابی بر سر زبان‌ها افتاده بود. میلا یوویچ سخنان خود را چنین ادامه داد:   

میشل رودریگز در آن زمان‌ها بسیار بر سر زبان‌ها افتاده بود و البته نسبت به من بسیار جذاب‌تر بود، از همین رو پاول اندرسون، کارگردان فیلم اول، فیلم‌نامه را برای میشل دوباره‌نویسی کرد. دیگر تقریباً همگی به این نتیجه رسیده بودند که شخصیت زن اصلی فیلم من هستم و نقش رِین را میشل رودریگز ایفا خواهد کرد، ولی در دوباره‌نویسی فیلم‌نامه او تمام صحنه‌های اکشن اصلی را ایفا می‌کرد و در واقع تبدیل به آلیس شده بود. این طور بگویم که آلیس دستیار رِین شده بود.

Michelle-Rodriguez 
میلا یوویچ فیلم‌نامه‌ی جدید را در هواپیما و هنگام پرواز از کانادا به آلمان خواند و گفت:

بسیار عصبانی شده بودم، به محض رسیدن به هتل به آن‌ها گفتم باید در این مورد صحبتی جدی داشته باشیم، در غیر این صورت با پرواز فردا به کانادا برمی‌گردم!

صحبت‌های میلا یوویچ با پاول اندرسون چیزی نزدیک به سه ساعت به طول انجامید و صفحه به صفحه فیلم‌نامه را با یکدیگر مرور کردند؛ یوویچ اصرار داشت تک تک صحنه‌های مهمی که فکر می‌کرد از نقش وی گرفته شده است به وی برگردانده شود.

میلا یوویچ و پاول اندرسون در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند و ثمره‌ی ازدواج آن‌ها دو فرزند است. میلا یوویچ در مصاحبه‌ی خود گفت که همان صحبت‌های ابتدایی در مورد برجسته شدن نقشش با پاول، زمینه‌ساز رابطه‌ی احساسی آن‌ها شد.

Anderson-Jovovich 
آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل، Resident Evil: The Final Chapter (رزیدنت اویل: قسمت پایانی)، آخرین نقش‌آفرینی میلا یوویچ در این مجموعه و زیر نظر پاول اندرسون است. پاول اندرسون، کارگردان چهار فیلم از مجموع شش فیلم Resident Evil در این رابطه گفت:

احساس می‌کنم هر آنچه از این فیلم‌ها می‌خواستم و لازم بود انجام دهم را انجام دادم، بسیار هیجان‌زده‌ام و اکنون با خیال راحت به پروژه‌های دیگر فکر می‌کنم. مجموعه‌ فیلم‌های کمی وجود دارند که در آن‌ها هم عوامل پشت صحنه و هم عوامل جلوی دوربین، مدت زمان زیادی را در کنار هم بگذرانند و تغییرات گسترده در آن‌ها به وجود نیاید. تکرار چنین همکاری را بسیار بعید می‌دانم.      

 پیش از این نیز در خبرها خوانده بودیم که قرار است ریبوت Resident Evil ساخته شود، ولی خب قطعاً دیگر شاهد نقش‌آفرینی میلا یوویچ و نیز کارگردانی پاول اندرسون نخواهیم بود.  


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده