// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

بازی موبایل Zombie Gunship Survival بیش از ۲ میلیون بار دانلود شده است

کمپانی Flaregames اعلام کرد که تعداد دفعات دانلود بازی موبایل Zombie Gunship Survival از مرز ۲ میلیون عبور کرده است.

هفته پیش در اخبار بازی موبایل خواندیم که بازی Zombie Gunship Survival برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شد. حال امروز سازندگان اعلام کردند که این بازی بیش از ۲ میلیون بار دانلود شده است.

بازی آیفون و اندروید Zombie Gunship Survival  توسط استودیو لیمبیک سافتور (Limbic Software) و کمپانی فلیر‌گیمز (Flaregames) توسعه و منتشر شده است. بازی مذکور یک اثر شوتر از زاویه دید بالا به پایین است که کاربران در آن به واسطه‌ی هواپیما جنگی زامبی‌های را نابود می‌کنند و از شهروندان و سربازان محافظت می‌کنند. تخصص تیم لیمبیک سیستم در ساخت بازی‌های موبایل است طوری که در کارنامه کاری آنها بازی‌هایی همچون TowerMadness، TowerMadness 2 و نسخه اول Zombie Gunship دیده می‌شود.

به نقل از سایت App Annie بازی Zombie Gunship در یک سال اخیر در ستون ۵۰ بازی برتر اکشن فروشگاه اپ استور قرار دارد. این امر می‌تواند موفقیت بزرگی برای سازندگان باشد از آنجا که این بازی در سال ۲۰۱۱ برای iOS منتشر شد.

کمپانی فلیر گیمز در سال ۲۰۱۱ توسط کلاس کرستینگ، مدیر و موسس سابق GameForge، تاسیس شده است و از اولین کمپانی‌هایی بود که بازی‌های رایگان (Free to Play) را در اروپا برای دستگاه‌های موبایل منتشر کرده است. هدف کمپانی مذکور در واقع توسعه بازی‌های موبایل بود که با توجه به موقعیت بازار، بیشتر روی انتشار بازی‌ها تمرکز کرد.

سال پیش ناشر این بازی در مصاحبه‌ای با سایت GamesBeat گفت:

ما دیر توانستیم به بازار کار ملحق شویم. اما حال در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم که بتوانیم اشتباهات گذشته را پوشش دهیم. برنامه‌های بزرگی را برای آینده در نظر گرفته‌ایم.

کمپانی فلیر گیمز اولین موفقیت خود را با انتشار بازی Royal Revolt که در سبک ساخت برج‌های دفاعی (Tower Defence)  طراحی شده بود، کسب کرد. همچنین با انتشار بازی‌هایی نظیر Royal Revolt 2 و Olympus Rising در سبک MMO به کار خود ادامه داد. حال می‌توان بازی Zombie Gunship Survival را یکی از موفقیت‌های اصلی این کمپانی یاد کرد، از آنجا که این بازی جزو ۵ بازی برتر در ۹۶ کشور مختلف در اپل استور شده است و بیش از ۹۶ درصد از نفراتی که این بازی را تجربه کرده‌اند امتیاز ۵ ستاره را برای این بازی اعمال کرده‌اند.

در صورت تمایل می‌توانید بازی موبایل Zombie Gunship Survival را از لینک‌های تعبیه شده در پایین دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Zombie Gunship Survival


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده