نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

کارت جدید Night Witch برای بازی Clash Royale منتشر شد

کارت افسانه‌ای و جدید بازی Clash of Clans به نام Night Witch منتشر شد.

کمپانی سوپرسل (SuperCell) همچنان به‌ تزریق کارت‌های جدید به بازی اندروید و آیفون Clash Royale ادامه می‌دهد و این‌بار نوبت به کارت Night Witch رسیده است. Night Witch در دسته‌ی کارت‌های افسانه‌ای کلش رویال (Legendary) قرار می‌گیرد که هزینه پیاده‌سازی آن ۴ خط اکسیر است و از آرنای هشتم (Frozen Peak) به بالا در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. Night Witch یک کارت با قابلیت حمله به یک دشمن است که البته آسیب زیادی وارد می‌کند و همچنین پس از کشته شدن، قابلیت آزاد کردن تعدادی خفاش را نیز خواهد داشت. سرعت آسیب Night Witch به میزان ۱.۵ بار در ثانیه است و یک ثانیه زمان خواهد برد تا پس از اعزام، در محیط مبارزه قرار گیرد.

Night Witch هر ۵ ثانیه ۲ خفاش را احضار می‌کند و زمانی که کشته شود نیز ۴ خفاش را احضار خواهد کرد. خود Night Witch توانایی حمله به نیروهای هوایی را ندارد؛ اما خفاش‌های آزاد شده قابلیت مقابله زمینی و هوایی را خواهند داشت.

یک راه خوب برای استفاده ار کارت Night Witch این است که با کارت تانک (Sparky) از او مخافظت کنید و بگذارید تا با خیال راحت خفاش‌هایش را احضار کند. این یک روش کارآمد برای مقابله با کارت‌هایی مانند غول (Giant)، غول سنگی (Golem) و غیره است که تنها به برج‌ها حمله می‌کنند. اگر قصد یورش با Night Witch را دارید، ترکیب آن با کارت‌های جلاد (Executioner) و سم (Poison) عالی خواهد بود.

شما در این رابطه چه نظری دارید؟ آیا توانسته‌اید تاکنون کارت Night Witch را به‌دست آورید؟


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده