نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

پلی‌ استیشن 4؛ جایزه، بدون قرعه‌کشی

وب‌سایت بنیتا بدون قرعه‌کشی، کنسول پلی‌استیشن 4 جایزه می‌دهد.

بنیتا، مجله‌ی بانوان ایرانی‌ است که نزدیک به یک سال از فعالیت آن می‌گذرد. این وب‌سایت در موضوعات و دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله مد، زیبایی، فرهنگ و هنر، سلامت و ورزش، روابط، سلامت‌ به فعالیت و تولید محتوا مشغول است. هم‌چنین سرویس  بنیدانا به عنوان یک جامعه‌ی مجازی، محل بحث روی موضوعات متنوع، انتقال و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ها و همین‌طور پرسش و گفت‌و‌گوست.

بنیتا / Benita

بازار جوایز بنیتا:

«بازار جوایز» سرویس جدیدی‌ست که به همین تازگی در بنیتا راه‌اندازی شده است. هدف از راه‌اندازی این سیستم، شناسایی و قدردانی از کاربران و خوانندگان فعال بنیتا بوده است. شما با فعالیت در بنیتا و بنیدانا می‌توانید امتیاز خود را در این سیستم افزایش داده و برنده‌ی هدایای ما بشوید. هر کاربر به ازای هر نوع فعالیت، مقدار مشخصی امتیاز دریافت می‌کند. سپس کاربر می‌تواند به تناسب امتیازی که دریافت کرده، از بین هدایایی که در «بازار جوایز» مشخص شده است، انتخاب و درخواست کند. این هدیه به شکل رایگان به آدرس مورد نظر کاربر ارسال خواهد شد. به همین سادگی. فقط کافی‌ست بنیتایی باشید!

 

جایزه مناسب کاربران زومجی:

بنیتا با نگاه ویژه به کاربران زومجی، هدیه‌ی مناسبی را در این سیستم برای آن‌ها در نظر گرفته است. اگر به مطالعه در حوزه‌های فرهنگ و هنر، مد، زیبایی، زندگی، سلامت و ورزش یا روابط علاقه‌مندید، با فعالیت در بنیتا هدیه‌ی ویژه‌ی خود را از ما دریافت کنید.

یک دستگاه پلی‌استیشن 4

بنیتا / Benita

سیستم امتیازدهی و رتبه‌بندی:

چگونگی و میزان امتیازها در بازار جوایز را در توضیحات زیر مشاهده می‌کنید.

۱۰۰ امتیاز: ثبت نام در سایت

۱ امتیاز: وارد شدن در سایت (کاربران می‌توانند به ازای وارد شدن در سایت، حداکثر ۱ امتیاز در روز دریافت کنند)

۱۰۰ امتیاز: ثبت نام دوستان در بنیتا از طریق لینک دعوت (کاربران می‌توانند از این طریق حداکثر ۱۰۰ امتیاز در هر روز دریافت کنند. تنها در صورتی که لینک دعوت برای دوستان فرستاده شده و آن‌ها از طریق کلیک روی لینک دعوت، در بنیتا ثبت نام کرده باشند)

۱۰ امتیاز: نوشتن کامنت برای مقالات (کاربران می‌توانند از این طریق حداکثر ۲۰۰ امتیاز در هر روز دریافت کنند)

۱۰ امتیاز: پاسخ دادن به سوال‌ها در بنیدانا (کاربران می‌توانند از این طریق حداکثر ۲۰۰ امتیاز در هر روز دریافت کنند)

۱۰ امتیاز: انتخاب شدن پاسخ شما در بنیدانا به عنوان بهترین پاسخ

۱۰ امتیاز: انتخاب بهترین پاسخ توسط شما برای سوال خودتان در بنیدانا

 

راهنمای ثبت نام:

برای فعالیت و کار در بنیتا، بایستی قبل از هر چیز در وب‌سایت عضو باشید. در این آدرس می‌توانید راهنمای عضویت در بنیتا را مشاهده کنید.

صفحه بازار جوایز:

برای مشاهده‌ی صفحه‌ی بازار جوایز، در هر کجای وب‌سایت بنیتا که باشید، همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید.

بنیتا / Benita

به صفحه بازار جوایز که بروید با این تصویر روبه‌رو خواهید شد. فهرست محصولات و امتیاز مورد نیاز برای هر محصول را در این صفحه مشاهده می‌کنید. هم‌چنین با کلیک روی هر محصول اطلاعات مرتبط با آن را خواهید دید.

بنیتا / Benita

 برای اطلاعات بیش‌‌تر ویدئوی کوتاه زیر را تماشا کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده