نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲

لوگو جدید یوبی سافت رونمایی شد

یوبی سافت از لوگو جدید خود رونمایی کرد که به صورت تخت و با رنگ سفید طراحی شده است.

امروز یوبی سافت از لوگو جدید خود رونمایی کرد که قرار است با لوگو آبی رنگی که چند سال اخیر شاهد حضور آن در بازی‌های Tom Clancy، سری Assassin's Creed و سری Far Cry بودیم، جایگزین شود.

طرح جدید تفاوت چندانی با طرح قدیمی نداشته و از همه مهمتر اینکه حالت چرخشی لوگو همچنان پابرجاست. تفاوت اصلی میان لوگو قدیمی و جدید به عدم وجود طرح رنگی آبی باز می‌گردد که با خطوط باریک سیاه یا سفید برای شکل دهی به حالت چرخشی لوگو استفاده شده است و حاتی تخت دارد.

یوبی سافت

یوبی سافت

یوبیسافت در بیانیه‌ای در مورد لوگو اظهار داشت:

امروز، ما جهان‌های مختلفی خلق می‌کنیم؛ جهان‌هایی که به شکل بازی ویدیویی، کامیک، فیلم، سریال، کتاب و پارک‌های تفریحی دایر هستند. لوگو جدید ما مینیمالیستی، مدرن و تک رنگ است. این لوگو پنجره‌ای به جهان‌های ما محسوب می‌شود و با نمایش استعداد هنری که برای خلق این جهان‌ها به کار رفته شده، پیش نمایشی از آن‌ها را ارایه می‌دهد.

حالت چرخشی و حرف O عمدا طوری خلق شده‌اند که یادآور شکل‌های رسم شده با دست باشند و نمایانگر استعداد انسان در شوق و کنجکاوی باشند.

با این طرح جدید، ما با افتخار نقش خود به عنوان خالق جهان‌های مختلف را قبول می‌کنیم و شما بازیکنان را دعوت به ادامه بازی کردن، ارتباط و رشد همراه با ما می‌کنیم. در حالیکه به هیجان انگیزترین بخش سال (نمایشگاه E3) نزدیک می‌شویم، شما تاثیر این علامت را در رنگ و طرح جهان‌های ما  مشاهده خواهید کرد و ما مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.

یوبیسافت قبلا زمان برگزاری کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2017 را اعلام کرده بود که مصادف با ۲۳ خرداد، ساعت ۰:۰۰ به وقت تهران است. این رویداد در تائتر Orpheum برگزار می‌شود و مانند بیشتر کنفرانس‌های نمایشگاه E3 امکان تماشای آنلاین آن وجود دارد.

اواسط ماه گذشته بود که یوبیسافت اعلام کرد بازی Assassin's Creed جدید و بازی Far Cry 5 را به همراه بازی The Crew 2 در جریان سال مالی جاری کمپانی که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ فروردین ۹۷) به اتمام می‌رسد، منتشر خواهد کرد. بدون شک این بازی‌ها تمرکز اصلی یوبیسافت در کنفرانس خبری خواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده