نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

نسخه جدید Need for Speed رسما تایید شد

الکترونیک آرتز و استودیو گوست گیمز رسما نسخه جدید سری Need for Speed را برای عرضه در سال ۲۰۱۷ تایید کردند. 

کمپانی الکترونیک آرتز پس از انتشار نسخه قبلی سری Need for Speed که به نوعی ریبوتی از این مجموعه بود، اعلام کرد که دیگر قرار نیست هر ساله نسخه جدیدی از این مجموعه محبوب عرضه شود و نسخه بعدی، در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، الکترونیک آرتز و استودیو گوست گیمز، رسما تایید کردند که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ نسخه جدید Need for Speed منتشر خواهد شد. 

سازنده و ناشر بازی فعلا اطلاعات بیش‌تری از نسخه جدید این مجموعه ارائه نکرده و رونمایی کامل از بازی را به رویداد EA Play موکول کرده‌اند. البته مشخص شده که این نسخه بر خلاف قسمت قبلی، نیازی به اتصال دائم اینترنت نخواهد داشت و همچنین قابلیت شخصی‌سازی ماشین‌ها و تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیز این مجموعه را در نسخه جدید نیز شاهد خواهیم بود. 

استودیو گوست گیمز همچنین تاکید کرد که برای زیبا شدن جهان نسخه جدید Need for Speed تلاش زیادی می‌کند و در این نسخه شاهد رقابت‌های Off Road هم خواهیم بود که می‌توانند حس و حال جدیدی به بازی بدهند. 

به هر حال برای انتشار اطلاعات بیش‌تر از بازی باید تا رویداد EA Play منتظر ماند که انتظار می‌رود پلتفرم‌های مقصد، اسم کامل و تاریخ عرضه بازی در آن اعلام شود. قطعا یکی از ویژگی‌های مثبت نسخه جدید، امکان تجربه کردن بخش داستانی و تک‌نفره بازی به صورت کاملا آفلاین است. 

نظرات خود را در مورد تایید نسخه جدید نید فور اسپید با زومجی در میان بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده