نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

تاریخ آغاز نسخه بتا عمومی بازی Quake Champions

نسخه بتای عمومی بازی Quake Champions از چند روز دیگر در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

اگر از طرفداران بازی Quake Champions، جدیدترین ساخته استودیو اید سافت ور، هستید و تا امروز فرصت تجربه کردن آن را در بتا‌های محدود نداشته‌اید، خبر خوبی برایتان داریم. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، نسخه بتای عمومی این بازی قرار است از تاریخ ۲۲ اردیبهشت در دسترس قرار بگیرد. این بتا تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت در جریان خواهد بود و برخلاف بتا‌های محدود پیشین، تجربه آن برای عموم آزاد است و حتی می‌توانید تصاویر و ویدیو‌هایی را که از بازی گرفته‌اید، با دیگران به اشتراک بگذارید.

در نسخه بتا عمومی بازی شاهد اضافه شدن یک حالت جدید به اسم Titled Sacrifice نیز خواهیم بود. در این حالت، دو تیم چهار نفره از گیمر‌ها روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. سازندگان هنوز اطلاعات بیش‌تری از روند این حالت نداده و فقط اعلام کرده‌اند که همکاری تیمی، اهمیت زیادی در رسیدن به موفقیت در این حالت دارد.

برای ثبت‌نام در نسخه بتای عمومی، کافی است به سایت رسمی بازی مراجعه کنید. همان‌طور که اعلام کردیم، تمامی افرادی که در این نسخه ثبت‌نام کنند قادر به تجربه کردن آن خواهند بود.

بازی Quake Champions اولین بار در E3 2016 معرفی شد. این بازی فعلا فقط برای پی‌سی در دست ساخت است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. همچنین این اثر، یک بازی رایگان (Free to Play) است که البته می‌توان با خرید نسخه کامل آن، از همان ابتدا مانند یک بازی کامل به تمامی هیرو‌ها دسترسی داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده