نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

سگا به شایعه عرضه بازی Vanquish برای پی سی قوت بخشید

سگا با انتشار یک توییت دیگر به شایعات عرضه بازی Vanquish برای رایانه‌های شخصی قوت داد.

پس از عرضه بی سروصدای بازی Bayonetta برای رایانه‌های شخصی، شایعاتی در مورد عرضه یکی دیگر از بازی‌های استودیو پلاتینیوم گیمز، یعنی بازی Vanquish، برای پی‌سی در آینده نزدیک به گوش می‌خورد. در حالی که هنوز هیچ خبر رسمی در این رابطه منتشر نشده است، سگا، ناشر بازی، در جدیدترین اخبار بازی با انتشار یک تصویر مرموز در توییتر، به شایعات عرضه بازی Vanquish برای رایانه‌های شخصی قوت داد.

شایعه پورت پی‌سی بازی Vanquish از تابستان سال گذشته به گوش می‌رسد؛ هنگامی که آتسوشی اینابا، موسس استودیو پلاتینیوم، در مصاحبه خود با وبسایت Kotaku از احتمال رخ دادن این اتفاق خبر داد. در سوی دیگر، بازیکنانی که اقدام به خرید بازی Bayonetta برای رایانه‌های شخصی کرده بودند، یک سرنخ دیگر پیرامون عرضه Vanquish برای رایانه‌های شخصی پیدا کردند: یک آواتار از شخصیت اصلی Vanquish، یعنی سام گیدئون، در پوشه Extras فایل‌های بازی.

با وجود اینکه سگا در تصویری که از طریق توییتر به اشتراک گذاشته، اشاره مستقیمی به عرضه بازی Vanquish برای رایانه‌ها نکرده است، اما این تصویر صریح‌ترین سرنخ برای رخ دادن این اتفاق است. در این عکس شاهد علامت Order of the Russian Star (علامتی که روی زره ویکتور زیتسیف، شخصیت منفی بازی Vanquish حک شده) هستیم که یک برچسب ۲۰۱۷ هم روی آن نقش بسته است. با توجه به اینکه عرضه پورت رایانه‌های شخصی بازی Bayonetta برای استیم با انتشار یک بازی هشت بیتی رایگان اعلام شد، این تصویر نشانه خوبی برای عرضه نسخه پی‌سی Vanquish محسوب می‌شود.

بازی Vanquish

بازی Vanquish توسط شینجی میکامی، خالق سری Resident Evil و یکی از سازندگان سری Devil May Cry، کارگردانی شده است. این بازی هنگام انتشارش در سال ۲۰۱۰ برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 واکنش مثبت منتقدان را به دنبال داشت و یکی از تجربیات به‌یادماندنی آن سال محسوب می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده