نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

انتشار تریلر بین المللی انیمیشن Cars 3

کمپانی والت دیزنی و پیکسار اولین تریلر بین المللی انیمیشن مورد انتظار ماشین‌ها ۳ (Cars 3) را منتشر کردند.

حدود یک ماه دیگر انیمیشن Cars 3 در سراسر جهان اکران خواهد شد. اوایل این ماه، کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار چهارمین و آخرین تریلر این انیمیشن مورد انتظار را منتشر کردند. قسمت اول انیمیشن Cars در سال ۲۰۰۶ و انیمیشن ماشین‌ها ۲ (Cars 2) در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. شخصیت‌های اصلی دو انیمیشن گذشته به همراه شخصیتی جدید در انیمیشن Cars 3 باز خواهند گشت. حال، بخش ژاپنی کمپانی والت دیزنی اولین تریلر بین المللی رسمی این انیمیشن را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید متعددی از Cars 3 هستیم؛ اما با توجه به اینکه این تریلر برای مخاطبان کم سن‌وسال ژاپنی منتشر شده است، صداپیشگان ژاپنی جانشین صداپیشگان اصلی شده‌اند و در تریلر این انیمیشن صحبت می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اوون ویلسون برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین، آرمی همر برای صداپیشگی جکسون استورم، کریستلا الونزو برای صداپیشگی کروز رامیرز، لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون، پال دولی برای صداپیشگی گروهبان و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Cars 3 حضور دارند.

کارگردانی انیمیشن Cars 3 بر عهده برایان فی است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون نیز روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار می‌کند. انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزها ۲) و انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب‌بازی ۴) دیگر انیمیشن‌های دنباله‌دار پیکسار هستند که به ترتیب در تاریخ‌های ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) و ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهند شد. پیکسار مدتی پیش اعلام کرد که پس از ساخت و انتشار این سه انیمیشن، در نظر ندارد فعلا روی دنباله انیمیشن دیگری کار کند. علاوه بر این آثار، انیمیشن Coco (کوکو) دیگر انیمیشن دیزنی و پیکسار است که امسال و در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت.

انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده