// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

بازی های هفته سوم اردیبهشت 1396 برای اندروید

در هفته‌ سوم اردیبهشت در کنار معرفی بازی‌های قدیمی مانند Duet به معرفی بازی های اندروید بدون دیتا و محبوب پرداخته‌ایم.

زومجی در کنار پوشش خبری و مقالات متنوع میزبان معرفی بازی‌های موبایل به صورت روزانه است. بازی‌هایی که سلایق مختلف را در بر می‌گیرد و از افراد کم سن و سال گرفته تا بازیکنان بزرگسال می‌توانند به تجربه این بازی‌ها بپردازند. در نخستین مرحله از این پس در روزهای پنجشنبه پنج عدد از بهترین بازی های اندروید و آیفون معرفی شده در طول هفته را برای یادآوری برای شما مرور می‌کنیم. هفته جاری در کنار بازی بتمن، چند بازی کژوال و با گیم‌پلی ساده را نیز معرفی کردیم که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید. علاوه بر این، در صورتی که به دنبال بازی‌های دیگری هستید می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوه معرفی‌ها و لینک دانلود بازی های اندروید و آیفون دسترسی داشته باشید.

بازی Batman: The Telltale Series

Batman: The Telltale Series

استودیو تل تیل گیمز به انتشار بازی‌هایی از مجموعه‌های معروف تلویزیونی و کمیک معروف است. بعد از موفقیت بازی‌های اقتباسی از سریال‌های The Walking Dead و Game of Thrones اکنون نوبت به سری بتمن رسیده تا با یک بازی متفاوت شاهد ماجراجویی دیگری با این قهرمان محبوب باشیم. داستان بازی پیرامون پستی و بلندی‌ زندگی بروس وین روایت می‌شود زمانی که هاروی دنت فکر شهردار شدن را در سر دارد و بروس وین به عنوان دوست و حامی او قصد کمک کردنش را دارد. بازی از نظر گیم‌پلی مشابه نسخه‌‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی است؛ هرچند برای بازی کردن، به جای کنترلر باید انگشت خود را در جهتی بکشید که قصد حرکت شخصیت‌ را دارید. بازی در مجموع شامل عناصر گیم‌پلی آشنا در بازی‌های تل‌تیل در کنار شخصیت‌های آشنای مجموعه می‌شود. البته به یاد داشته باشید که دانلود بازی Batman: The Telltale Series تنها برای بازیکنانی که گوشی موبایلی با اندروید ۵ یا ۶ دارند مناسب خواهد بود.

دانلود بازی Batman: The Telltale Series

 

بازی Blue Edge

Blue Edge

بازی Blue Edge اثری آرکید با ظاهری جذاب است که از همان ابتدا می‌تواند با موسیقی زیبایش نظرتان را جلب کند. وجود بخش داستانی به صورت مرحله به مرحله و همچنین حالت آرکید برای رکوردزنی باعث شده تا برخلاف سایر بازی‌های اعتیادآور کمپانی کچ‌آپ این بار روایتی متفاوت را تجربه کنید. در طول ماجراجویی باید سعی کنید تا یک گوی را از میان تیغ‌ها و بمب‌ها حرکت دهید. در حالی که گاهی تنها یک گوی را هدایت می‌کنید؛ گاهی نیز باید با چالشی جدی‌تر روبرو شده و چند گوی را از میان بمب‌ها هدایت کنید. برخلاف بخش داستانی، در حالت آرکید به رقابتی بی پایان برای ثبت بالاترین رکورد می‌روید. این حالت نیز جذابیت‌های خودش را دارد و می‌تواند بعد از پایان بخش داستانی به سرگرم‌کردن شما ادامه دهد. Blue Edge با طراحی زیبا و گیم‌پلی زیبایی که دارد به خوبی بازیکن را درگیر خود می‌کند.

دانلود بازی Blue Edge

بازی Bloons Supermonkey 2

Bloons Supermonkey 2

اگر از جمله علاقمندان به مجموعه بازی Sky Force‌ هستید حتما بازی Bloons Supermonkey 2 را تجربه کنید. هرچند حال و هوای جنگی اسکای فورس در بازی سوپر مانکی 2‌ دیده نمی‌شود اما از نظر گیم‌پلی این بازی کم و کاستی نسبت به ساخته‌ اینفینیت دریمز ندارد. به دنبال تحرک مشکوک بادکنک‌ها،‌ سوپر مانکی برای مقابله با این تحرکات فراخوانده می‌شود تا به نبردی برای از بین بردن بادکنک‌ها برود. ارتقاء مهارت‌ و امکان تجهیز سوپرمانکی با تجهیزاتی قدرتمند از جمله ویژگی‌هایی است که در اختیارتان خواهد بود. شما همچنین با ترکاندن بادکنک‌ها و گرفتن آیتم‌هایی با نام بلاپ قادر به ارتقاء ویژگی‌های سلاح‌ها هستید. بازی در مجموع بیش از ۵۰ مرحله دارد و در کنار بادکنک‌هایی با قدرت‌های متفاوت،‌ باس‌هایی قدرتمند نیز به مبارزه با شما می‌آیند. اگر علاقمند به بازی های کژوال و مناسب مترو یا اتوبوس هستید، بازی اندروید و بازی آیفون Bloons Supermonkey 2 را حتما تجربه کنید.

دانلود بازی Bloons Supermonkey 2

بازی Duet

Duet

اینکه بتوانید دو گوی را به شکلی از میان سکو‌ها عبور دهید تا بدون برخورد با سکو از آنها عبور کند، امری به نظر ساده اما شدیدا چالشی است. در بازی Duet وظیفه‌ هدایت دو گوی آبی و قرمز رنگ را در محیطی دایره‌ای شکل برعهده دارید و باید سعی کنید تا این گوی‌ها را بی آنکه با سکوها برخورد کنند در مسیری مستقیم هدایت کنید. چالش جدی سرعت حرکت گوی‌ها و پلتفرم‌های در حال حرکت است که نه تنها از روبرو به سمت‌تان می‌آیند بلکه بعد از عبور از آنها نیز باید با دقت تلاش کنید به آنها برخورد نکنید. بازی دارای حالت‌های مختلفی از جمله encore ،epilogue و چالشی است که در هر کدام پلتفرم‌ها رفتاری منحصر به فرد را برای متوقف کردن‌ شما نشان می‌دهند. اگر به دنبال یک بازی اندروید بدون دیتا هستید تا در کنار افزایش تمرکز خود، با چالش‌های مختلفی روبرو شوید،‌ Duet را حتما تجربه کنید.

دانلود بازي Duet

بازی Sweven

Sweven

لیمبو با انتشار برای ایکس‌باکس 360 و سپس اکثر پلتفرم‌ها تحولی عظیم را در جهت‌دهی به گیم‌پلی بازی‌های ویدیویی و همچنین ساخت بازی‌های مستقل ایجاد کرد. در بازی Sweven با محیطی مشابه با لیمبو روبرو هستیم و شخصیت اصلی بازی هم یک خرگوش است. در این بازی وظیفه دارید تا با هدایت خرگوش انواع و اقسام پازل‌ها را حل کنید، موانع را از میان بردارید و در نهایت خرگوش را به کانون گرم خانواده‌اش بازگردانید. در طول ماجراجویی با حیوانات مختلفی از ببر گرفته تا عقاب روبرو می‌شوید که نمی‌توان گفت رفتاری دوستانه دارند. طراحی هنری زیبای Sweven در کنار معماها و موسیقی زیبا، علی‌رغم مشکلاتی در گیم‌پلی جذابیت‌های این بازی را افزایش می‌دهد. اگر از لیمبو خوش‌تان آمده Sweven را نیز حتما تجربه کنید.

دانلود بازي Sweven


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده