// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Westy West

در بازی اندروید و آيفون Westy West در نقش یک گاوچران وارد ماجراجویی برای گرفتن افراد تحت تعقیب در غرب وحشی ‌می‌شوید.

در حالی که برخی توسعه‌دهندگان علاقه دارند بازی‌هایی با گرافیک پیکسلی عرضه کنند برخی استودیوها نیز به دنبال ساخت بازی‌هایی با گرافیک‌ فوق‌العاده هستند. در این میان، اخیرا بازی‌های فانتزی با ظاهری شبیه به بازی‌های پیکسلی اما با طراحی زیبا برای دستگاه‌های موبایل عرضه شده‌‌اند. بازی‌هایی که به دلیل ظاهر متفاوت و رنگارنگ‌شان مورد توجه بازیکنان قرار گرفته و به همین دلیل توسعه دهندگان زیادی در راستای تولید بازی‌هایی مشابه اقدام کرده‌اند. از معروف‌ترین این بازی‌ها می‌توان به بازی Crossy Road با موضوع عبور از بزرگراه و بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari با موضوع مدیریت و گرفتن حیوانات وحشی برای باغ‌وحش اشاره کرد. یکی از استودیوهایی که اخیرا به سراغ موتور یونیتی و توسعه‌ بازی با حال و هوای فانتزی رفته Countryside Games، توسعه‌دهنده بازی Westy West است که در آن در نقش یک شکارچی جایزه‌بگیر به سراغ افراد تحت تعقیب می‌رویم.

با خریداری اسب راحت‌تر می‌توانید به مصاف دشمنان بروید.

در Westy West وظیفه‌ی هدایت یک کابوی را برعهده دارید تا با کشیدن انگشت روی نمایشگر، شخصیت‌ را برای روبرو شدن با دشمنان هدایت کنید. باید از همین ابتدا بگویم کنترل شخصیت اصلی دارای محدودیت‌هایی است. زمانی که دشمنان را می‌بینید باید در یک راستا در مقابل آنها قرار گرفته و به سرعت شلیک کنید؛ اما به دلیل نگاه کردن شخصیت اصلی به سمتی که حرکت می‌کند با مشکلاتی برای شلیکِ به موقع نسبت به هوش مصنوعی روبرو می‌شویم. بازی دارای بخش‌ها و مراحل مختلفی است و هر بخش شامل چند مرحله می‌شود. قبل از ورود به هر مرحله باید با مراجعه به بانک دلارها را از داخل صندوق بردارید. فروشگاه‌ها و در مجموع ساختمان‌ها همگی در شهر قرار گرفته‌اند و در جریان مرحله قادر به خریداری آیتم نخواهید بود. شخصیت اصلی قادر به استفاده از اسلحه‌هایی مانند کلت کمری، شاتگان یا حتی ساتور است. نکته‌ای که بازی Westy West را لذت‌بخش می‌کند چینش تصادفی مراحل است که به همین دلیل محیط‌های بازی تنوع زیادی را نسبت به یکدیگر دارند.

وظیفه‌ی تمام کردن ماموریت‌ها دیگر ویژگی بازی است که بازیکنان با انجام آنها مقدار مشخصی پاداش را دریافت خواهند کرد. شما همچنین با کمک پول‌های جمع‌آوری شده می‌توانید اسب خریداری کنید که قدرت‌تان را در برابر دشمنان افزایش می‌دهد. شما همچنین می‌توانید با پرداخت پول واقعی یا خرید‌های درون‌برنامه شخصیت‌های جدیدی را با ظاهری متفاوت آزاد کنید. هر شخصیت قیمت متفاوتی دارد و تنها از نظر ظاهر با سایر شخصیت‌ها متفاوت هستند.

بازی Westy West

 اگر به دنبال بازی سرگرم‌کننده‌ای می‌گردید که دارای آیتم‌های مختلف باشد،‌ بازی Westy West می‌تواند به خوبی سرگرم‌تان کند. تنوع شخصیت‌‌‌‌‌ها و اسلحه‌ها مانع تکراری شدن بازی حداقل در کوتاه مدت می‌شود. بازی همچنین سوپرایزهایی را مانند حمله برخی حیوانات را در خود جای می‌دهد که باید به مرور و در جریان مرحله با آنها روبرو شوید. اگر کنترل بازی به نظر سخت آمد می‌توانید با ورود به تنظیمات کنترل شلیک کردن را کمی تغییر دهید. بازی همچنین حالت ویدیو را ارائه می‌دهد که می‌توانید با یک کلیک از بازی ویدیو تهیه کرده و در اینترنت و کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

  |

دانلود بازی Westy West


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده