// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Far Cry 5 در دنیایی وسترن روایت می‌ شود

طبق جست و جوهای یکی از کاربران ردیت، بازی Far Cry 5 این بار در یک دنیای وسترن روایت خواهد شد.

اگر شایعات مربوط به بازی Fary Cry 5 درست باشند، شاهد حال و هوای جدیدی از این مجموعه خواهیم بود. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران سایت ردیت تمامی سرنخ‌ها و شایعات پیرامون این موضوع را جمع آوری کرده و به این نتیجه رسیده است که بازی Far Cry 5 در دنیایی وسترن روایت خواهد شد. 

اولین مدرک مربوط به ضبط یک لایو اکشن توسط کمپانی یوبی‌ سافت می‌شود که گفته شده این لایو اکشن برای یک بازی ضبط شده که البته جزئیات دقیقی درباره آن منتشر نشد. تنها سرنخ موجود این است که کارگردان این لایو اکشن همان کارگردان تریلر بازی Far Cry: Primal بوده و در ادامه، گفته شده که این فیلم‌برداری مربوط به یک مجموعه است. 

با وجود اینکه می‌توان حدس‌های زیادی از بازی‌های مختلف زد، کمپانی یوبی‌سافت از ساکنان مونتانا مصاحبه‌هایی در ارتباط با این بازی جدید انجام داده بود و در ادامه یک نظرسنجی برگزار کرد که در جریان آن شاهد گزینه حال و هوای وسترن به عنوان یک گزینه برای ساخت نسخه بعدی بودیم. از طرفی اگر به نحوه معرفی نسخه‌های پیشین از جمله بازی Far Cry: Primal برگردیم، می‌بینیم که همیشه کمپانی یوبی‌سافت کارهای گمراه کننده زیادی انجام داده است.

زمانی این شایعات رنگ و بوی جدیدی گرفت که در هفته گذشته صفحه فیسبوک بازی فارکرای عکسی از نسخه سوم بازی را منتشر کرد و در ادامه مخاطبان به این فکر افتادن که احتمال ریمستر شدن یکی از نسخه‌های این مجموعه وجود دارد که سریعا عکس مربوطه پاک شد.

با تمام این تفاسیر باید تا زمان کنفرانس خبری یوبیسافت در نمایشگاه E3 2017 منتظر بمانیم. در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا در سال جای میلادی شاهد دو بازی وسترن خواهیم بود؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده