// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

سومین شخصیت بسته الحاقی بازی Street Fighter V معرفی شد

اد، شخصیت جدیدی از گروه ام بایسون است که به بازی Street Fighter V اضافه می‌شود.

در حالی که خبرهایی در زمینه معرفی شخصیت جدید بسته الحاقی بازی Street Fighter 5 در سایت ردیت به گوش می‌رسید، کمپانی کپکام به طور رسمی با انتشار تریلری، کاراکتر اد را معرفی کرد. به نظر می‌رسد که اد از اعضای گروه ام بایسون است و توسط بارلوگ کشف شده است. در زیر می‌توانید توضیحات کامل کپکام را درباره اد بخوانید.

اد، فرمانده جوانی است که به عنوان شخصیت بعدی به بازی Street Fighter 5 اضافه خواهد شد. این کاراکتر پیش از این در بازی‌های Street Fighter 4 و Super Street Fighter 4 حضور داشته است. اد در طول دورانی که در حال آمادگی برای مبارزه بوده، سالخورده‌تر شده است.

اد تحت تعلیمات بارلوگ بزرگ شده است و با اینکه تخصص اصلی بارلوگ در بوکس است؛ اما اد این توانایی را با قدرت سایکوی خود در آمیخته است. قدرتی که در ژن‌های او نهفته و از ام بایسون به ارث برده است. او از این قدرت برای اجرای حرکاتی مخصوص نظیر Psycho Snatcher در حملات Psycho Cannon ،V-Skill در حملات V-Trigger و همچنین Psycho Barrage در اجرای فنون Critical Art استفاده می‌کند.

در ادامه کپکام بیشتر درباره نحوه بازی با اد توضیح می‌دهد:

چیزی که اد را از دیگر شخصیت‌ها متمایز می‌سازد، اجرای فنون مخصوص او با فشردن پی در پی یا نگه داشتن یک دکمه ساده است. فقط هنگام اجرای فن Critical Art نیازمند فشردن چندین دکمه خواهید بود.

در پایان می‌توانید تریلر مربوط به این شخصیت را تماشا کنید.

| |


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده