// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تریلر جدید بازی Agents of Mayhem منتشر شد

در تریلر جدید بازی Agents of Mayhem با هالیوود، فورچون و هاردتاک، سه شخصیت اصلی بازی آشنا شوید.

کمپانی دیپ سیلور به‌تازگی و در جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی با نام Franchise Force را در رابطه با بازی Agents of Mayhem منتشر کرده است که شما را با سه شخصیت اصلی بازی آشنا می‌کند. بازی Agents of Mayhem در واقع اسپین آفی برای سری Saints Row به شمار می‌رود و توسط استودیو وولیشن (Volition) در حال ساخت است.

در جدیدترین تریلر این بازی، با سه شخصیت هالیوود، فورچون و هاردتاک آشنا می‌شوید که هر کدام ویژگی‌های جالبی دارند. هالیوود در گذشته یک بازیگر بوده است و به گفته گوینده هر گاه به دنبال یک گیم‌پلی پرهیجان هستید، بهتر است هالیوود را انتخاب کنید.

فورچون، شخصیت دیگر کلت به دست بازی است. او یک ربات پرنده به نام گلوری دارد که در مبارزات به وی کمک می‌کند. شخصیت سوم نیز هاردتاک است که با توجه به جثه بزرگش کاملا متمایز از سایرین است. یکی از توانایی‌های جالب هاردتاک این است که می‌تواند دشمنان خود را داخل یک حباب گیر بیندازد و سپس آن‌ها را در هوا بترکاند.

این گروه سه نفره فرنچایز فورس لقب گرفته است. به کمک ویژگی تله‌پورت در بازی، شما می‌توانید بین کاراکترهای مختلف سوییچ کنید. این بازی در تاریخ ۲۴ مرداد (۱۵ آگوست) برای پلفترم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده