// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲

بازی Demon's Crystals برای کنسول‌ های نسل هشتم تایید شد

استودیو Byte4Games با انتشار تریلری جدید بازی Demon's Crystals را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید کرد.

استودیو بایت‌4گیمز (Byte4games) امروز در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که بازی Demon’s Crystals در تاریخ ۲۲ اردیبهشت (‍۱۲ مه) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. بازی مذکور در واقع فروردین ماه سال گذشته برای رایانه‌ های شخصی ویندوزی منتشر شد. بازی Demon’s Crystals پس از انتشارش با قیمت ۴.۹۹ یورو، ۴.۹۹ دلار، ۳.۹۹ یورو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.  ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Demon’s Crystals به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید نگاهی به چکیده ویژگی‌های این بازی بیاندازید:

بازی Demon’s Crystals یک اثر همکاری چند نفره (Co-op) است که در سبک تویین استیک طراحی شده است و هشت حالت مختلف را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. هدایت Urican خود را بر عهده بگیرید و با هدف گیری در جهت‌های مختلف به دشمنان خود شلیک کنید. پس از به دست‌ آوردن سلاح‌ها و نیروز‌های جدید، آنها به طور خودکار مجهز می‌شوند و مانند همیشه پس از اتمام مدت زمان مصرف، از دسترس شما خارج می‌شود. رفتار‌ دشمنان را یاد بگیرید و با هوشیاری به اطراف خود مراحل این بازی را پشت سر بگذارید.

ویژگی‌های بارز بازی Demon’s Crystals از این قرار است:

  • دشمنان خود را در دنیاهای مختلف از ارواح گرفته تا آدم‌خوارها را نابود کنید و هیولا‌های اصلی را در انتهای هر مرحله از بین ببرید.
  • خود را به سلاح‌های قوی از نظیر موشک‌انداز‌ها و غیره مجهز کنید
  • نیروز‌ها را پیدا کنید و خودتان را به مدت زمان محدودی به یک ماشین کشنده تبدیل کنید
  • از تله‌ها دوری کنید و با استفاده از عوامل محیطی برای نابودی دشمنان کمک بگیرید
  • ۸ حالت متنوع که شامل بخش‌های تک نفره، بخش چند نفره حضوری و آنلاین

همانطور که در بالا اشاره شد بازی Demon’s Crystals در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. بازی مذکور هم اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار در استیم برای کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است. در ادامه می‌تواند تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده