// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

رونمایی کولتک از کیس های گیمینگ سری NC

NC-01 و NC-02 کیس‌های جدید Cooltek هستند که مخصوص بازی ساخته شده‌اند. در ادامه‌ به مشخصات این دو نگاهی خواهیم داشت.

Cooltek به تازگی از دو کیس mid-tower در سری حرفه‌ای NC خود پرده‌برداری کرده است. این دو کیس مخصوص بازی که NC-01 و NC-02 نام دارند از المان‌های آلومینیومی جذاب و چشمگیر بهره می‌برند و دارای پنل کناری به صورت شیشه‌ای (از نوع حرارت دیده) یا معمولی هستند.

کیس مخصوص بازی cooltek

مدل NC-01 دارای قسمت جلویی به شکل شبکه‌ای و با دو نوار آلومینیومی در طرفین است. این مدل دارای یک حفره‌ی ۵.۲۵ اینچی برای نگهداری درایو نوری است. پایه‌های این کیس نقره‌ای رنگ و شبیه سیستم‌های HiFi هستند. در بالای پنل جلویی، رابط‌های مورد نیاز یعنی دو عدد پورت USB 2.0، یک عدد پورت USB 3.0، رابط HD Audio، و کنترلر فن دو کاناله‌ تعبیه شده است.

کیس مخصوص بازی cooltek

مدل NC-02 دارای دو حفره‌ی ۵.۲۵ اینچی است که می‌توان از آن‌ها برای افزودن کنترلر فن اضافه، مموری‌ریدر و یا درایو‌های نوری استفاده کرد. هر‌دو کیس از طراحی حرارتی دو ناحیه‌ای بهره می‌برند که باعث می‌شود قفسه‌ی هارد‌دیسک و منبع‌تغذیه زیر یک پوشش فلزی مخفی شوند. حفره‌های متعددی برای کاربرانی که نگران مدیریت کابل‌ها و نظم داخل کیس هستند تعبیه شده است.

کیس مخصوص بازی cooltek

کیس‌های سری NC به اندازه‌ی کافی بزرگ هستند تا از منابع تغذیه با عمق ۲۲۰ میلی‌متر پشتیبانی کنند. سیستم خنک‌کننده‌ شامل یک فن ۱۲۰ میلی‌متری از پیش نصب شده می‌شود و در قسمت جلو کیس نیز امکان نصب دو فن ۱۲۰ یا ۱۴۰ میلی‌متری وجود دارد.


منبع Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده