نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

انتشار اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Jessica Jones

اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال مورد انتظار جسیکا جونز (Jessica Jones) منتشر شد.

مدت کوتاهی است که فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Jessica Jones در شهر نیویورک آغاز شده است. حال اولین تصاویر از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این سریال منتشر شده است که در آن جسیکا جونز و تریش واکر دیده می‌شوند. این تصاویر اطلاعات چندانی از سریال جدید مارول و نت فلیکس افشا نمی‌کند، اما ظاهر و لباس جسیکا جونز کاملا مشابه ظاهر و لباس وی در فصل اول این سریال و سریال The Defenders است. اما انتظار می‌رود حداقل کمی در لباس و ظاهر او در ادامه فصل دوم سریال Jessica Jones تغییر داده شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Jessica Jones Season 2 Filming Photos

ماه گذشته، مارول و نت‌فلیکس حضور جانت مک‌تیر را در فصل دوم سریال Jessica Jones تایید کردند. علاوه بر مک‌تیر، تاکنون حضور کریستن ریتر، بازیگر جسیکا جونز، و ریچل تیلور، بازیگر نقش تریش واکر، در فصل دوم سریال Jessica Jones تایید شده است، اما انتظار می‌رود کری-ان ماس، ویل تراوال و اکا داروایل نیز در فصل دوم این سریال بازگردند. همچنین هفته گذشته، کمپانی مارول و شبکه نت‌فلیکس اولین تریلر رسمی سریال The Defenders را منتشر کردند.

مارول و نت‌فلیکس تاکنون تاریخی برای انتشار فصل دوم سریال Jessica Jones اعلام نکرده‌اند، اما پیش بینی می‌شود فصل دوم این سریال نیمه اول سال ۲۰۱۸ منتشر شود. فصل دوم سریال Jessica Jones در ۱۳ قسمت تولید و منتشر خواهد شد. آبان گذشته، ملیسا روزنبرگ، سازنده این سریال، اعلام کرد که تمامی کارگردان‌های فصل دوم این سریال زن خواهند بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده