// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

کمپانی Manli کارت گرافیک GTX 1080 Ti Gallardo را معرفی کرد

کمپانی هنگ کنگی منلی (Manli) از کارت گرافیک GTX 1080 Ti Gallardo رونمایی کرد.

کارت‌های گرافیک منلی در بازار قطعات کامپیوتری، به خصوص بازار غرب چندان مورد توجه نیستند. اما این کمپانی به تازگی کارت گرافیک GeForce GTX 1080Ti Gallardo را معرفی کرده است که ظاهرا جالب توجه است.

Manli GTX 1080 Ti Gallardo

این کارت گرافیک از نسخه‌ی مرجع NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti قوی‌تر بوده و در حالت بوست، عملکرد خوبی خواهد داشت. نام ایتالیایی این کارت گرافیک مشابه نام خودروی سوپر اسپرت لامبورگینی یعنی گالاردو است. این کلمه به معنای زیبا و دلیر است که این کارت باید گواه این صفات باشد.

این کارت به یک هیت‌سینک بزرگ و سه فن ۹۰ میلی‌متری جهت افزایش عملکرد خنک‌کنندگی تجهیز شده است که می‌تواند تا ۴ درصد با فرکانس بالاتری نسبت به مدل مرجع فعالیت کند. فرکانس پایه‌ی این کارت ۱۵۳۱ مگاهرتز و در حالت بوست به ۱۶۴۵ مگاهرتز خواهد رسید. فرکانس پایه‌ی مدل مرجع ۱۴۸۰ مگاهرتز و در حالت بوست ۱۵۸۲ مگاهرتز است.

مشخصات کارت گرافیک Manli GeForce GTX 1080Ti Gallardo

اسم محصولManli GeForce GTX 1080Ti Gallardo
چیپ‌ستGeForce GTX 1080Ti
تعداد هسته‌ی پردازشی۳۵۸۴
پیکربندی حافظه۱۱ گیگابایت GDDR5X
باس رابط۳۵۲ بیت
فرکانس پایه۱۵۳۱ مگاهرتز
فرکانس در حالت بوست۱۶۴۵ مگاهرتز
فرکانس موثر۱۱۰۱۰ مگاهرتز
رابط اتصالPCI Express 3.0
سیستم خنک‌کنندههیت‌سینک به همراه ۳ عدد فن
درگاه‌های خروجییک HDMI 2.0b، سه DisplayPort 1.4
ابعاد۳۱.۴x۱۲.۶x۴.۲ میلی‌متر

Manli GTX 1080 Ti Gallardo

اگر این کارت تنها یک ویژگی خاص داشته باشد، قطعا اسم آن است. در هر صورت چندان هم برازنده‌ی این کارت نیست، زیرا اصلا زیبا به نظر نمی‌رسد. مشخص نیست که واقعا طراحی ضعیف بوده یا عکاسی که از آن عکس گرفته است. اما این را می‌دانیم که کارت چندان جذابی نیست. تنها می‌توان عنوان کرد این یک کارت گرافیک قوی مجهز به سه فن کولر است. GTX 1080 Ti Gallardo در مجموع عملکرد خوبی خواهد داشت و قطعا بازار خود را دارد، زیرا افرادی هستند که از دیدشان این کارت زیبا به نظر برسد.

این کارت گرافیک قطعا در قاره‌ی آسیا محبوب خواهد بود و به زودی راه خود را به بازار غرب باز خواهد کرد. از قیمت و بازار فروش آن اطلاعی در دست نیست، اما انتظار می‌رود از مدل مرجع کمی گران‌تر باشد.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده