// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

کمپانی COLORFUL کارت گرافیک GTX 1080 Ti Vulcan X OC را معرفی کرد

کمپانی چینی COLORFUL کارت گرافیک GTX 1080 Ti Vulcan X OC را از سری iGame خود به بازار عرضه کرد.

پس از هفته‌ها شایعه، سرانجام کمپانی Colorful Group پرچمدار خود یعنی کارت گرافیک iGame GTX 1080 Ti Vulcan X OC را معرفی کرد. این کارت گرافیک مانند سایر کارت‌ های GTX 1080 Ti از هسته‌ی گرافیکی GP102-350 انویدیا (معماری پاسکال) استفاده کرده و ۳۵۸۴ هسته‌ی پردازشی دارد. همچنین مجهز به ۱۱ گیگابایت حافظه‌ی GDDR5X به همراه باس رابط ۳۵۲ بیتی است.

کارت گرافیک GTX 1080 Ti Vulcan X OC بر خلاف بسیاری از کارت‌های دیگر از یک بُرد سفارشی بهره می‌برد که به ماژول ولتاژ ۱۶ فازی مجهز است و از بهترین قطعات از جمله خازن جامد از جنس تانتالیوم استفاده می‌کند. این کارت از یک پنل نمایش LCD روی بدنه‌ی خود بهره می‌برد که پیش از این در کارت Hall of Fame 1080 Ti از کمپانی گلاکس (Galax) شاهد آن بودیم.

این کارت به کولر اختصاصی Colorful به نام SWORIZER بر پایه‌ی i-SDCT مجهز شده است و سه هیت‌سینک به همراه سه فن ۹۰ میلی‌متری روی آن نصب است. تیغه‌های فن این کارت گرافیک، داسی شکل بوده که از نظر تهویه تا ۸۶ درصد بهتر از سایر کارت‌های این کمپانی عمل می‌کند و اغلب مواقع نویز زیادی تولید نمی‌کند.

بر روی صفحه نمایش LCD اطلاعاتی نظیر فرکانس، دما، سرعت فن و میزان حافظه‌ی در حال استفاده نشان داده می‌شود. این صفحه همچنین میزان سطح بارگذاری کارت گرافیک را نیز نشان می‌دهد و کاربر می‌تواند از شرایط عملکرد کارت خود اطلاع یابد.

COLORFUL iGame GTX 1080 Ti Vulcan X OC

مشخصات کارت گرافیک COLORFUL iGame GTX 1080 Ti Vulcan X OC

اسم محصولiGame GTX 1080 Ti Vulcan X OC
تعداد هسته‌ی پردازشی۳۵۸۴
ظرفیت حافظه۱۱ گیگابایت GDDR5X
رابط باس۳۵۲ بیت
فرکانس در حالت بوست۱.۶ گیگاهرتز
رابط اتصالPCIe 3.0
درگاه‌های خروجیدو DisplayPort 1.4، یک HDMI 2.0b، یک DVI
پشتیبانی از HDCPبله، نسخه ۲.۲
مصرف برق۲۵۰ وات
منبع تغذیه مورد نیاز۶۰۰ وات
رابط برقدو عدد ۸ پین
رابط نرم‌افزاریDirectX 12 API Feature level 12_1, OpenGL 4.5
فضای مورد نیاز برای نصبدو اسلات
پشتیبانی از SLIبله، SLI HB

کارت گرافیک COLORFUL iGAME GTX 1080 Ti Vulcan X OC با قیمت ۶۳۹۹ یوآن (معادل ۷۲۰ یورو) در چین قابل خرید است و از طریق فروشگاه TaoBao در سایر کشورها نیز در دسترس است.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده