نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

مارول قصد دارد حق ساخت کامل فیلم های مرد عنکبوتی را به دست آورد

دیوید باتیستا اعتقاد دارد که مارول به‌زودی حق کامل ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی (Spider-Man) را به‌دست خواهد آورد.

سرانجام فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) جمعه هفته گذشته در آمریکا به روی پرده رفت و موفق شد ۱۴۵ میلیون دلار در طی سه روز نخست اکرانش بفروشد. این فیلم تاکنون بیش از ۴۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و عملکرد بسیار موفقی در گیشه داشته است. اما این فیلم، تنها فیلم کمپانی مارول استودیو در فصل تابستان نیست. فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)، دومین فیلم مارول است که در تابستان امسال اکران خواهد شد. این فیلم اولین فیلم مرد عنکبوتی است که توسط کمپانی مارول استودیو تولید و منتشر خواهد شد. ماه گذشته، ایمی پاسکال در یک مصاحبه از احتمال خروج مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول پس از انتشار دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming خبر داد

با این حال، بعید به نظر می‌رسد که همکاری سونی و مارول استودیو پس از انتشار فیلم دوم به پایان برسد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیوید باتیستا، بازیگر نقش دراکس نابودگر در فیلم Guardians Of The Galaxy (نگهبانان کهکشان)، اعلام کرد که اعتقاد دارد مارول در نظر دارد به‌زودی حق کامل ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی را از کمپانی سونی پیکچرز پس بگیرد. در جریان یک پادکست، باتیستا در مصاحبه با کریس جریکو، همکاری سابق وی در مسابقات WWE، این موضوع را مطرح و اعلام کرد که مارول در حال بررسی بازپس گیری کامل این مجموعه از سونی است. با این حال، او اضافه کرد که هیچ چیزی قطعی نیست و تنها این عقیده وی است. باتیستا گفت:

مرد عنکبوتی یکی از شخصیت‌هایی هست که من واقعا مشتاقانه منتظر روبرو شدن با آن هستم. من بازی تام هالند و شخصیت او را دوست دارم. من دوست دارم که این شخصیت در دنیای سینمایی مارول بماند و براساس کامیک آن یک مجموعه کامل ساخته شود و فکر می‌کنم که به این دلیل است که مارول استودیو می‌خواهد سریعا حق ساخت کامل فیلم‌های این مجموعه را به‌دست آورد. من فکر می‌کنم که پیش از این کنترل کامل این مجموعه در دست سونی بوده است و در حال حاضر یک مشارکت بین دو کمپانی وجود دارد. اما من فکر می‌کنم که مارول می‌خواهد دوباره کاملا حق ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی را بدست بیاورد. البته کاملا مطمئن نیستم.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

با این وجود، همکاری مارول و سونی چندان شفاف و مشخص نیست و جزئیات زیادی از قرارداد همکاری این دو کمپانی فاش نشده است. باتیستا برای بازی در نقش دراکس، در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) باز خواهد گشت و تاکنون بخش زیادی از صحنه‌های او در این فیلم فیلمبرداری شده است. همچنین او در قسمت چهارم و بدون عنوان انتقام جویان (Avengers) نیز حضور خواهد داشت. علاوه بر این، در این دو فیلم مرد عنکبوتی نیز حضور خواهد داشت. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Spider-Man: Homecoming به کارگردانی یان واتس، قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده