نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

تاریخ انتشار بازی Empathy: Path of Whispers مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Empathy: Path of Whispers برای ویندوز و مک مشخص شد.

استودیوی سوئدی پیکسل نایت (Pixel Night) و کمپانی Iceberg Interactive، ناشر هلندی، در جدیدترین اخبار بازی اعلام کردند که بازی ماجراجویی و داستان-محور Empathy: Path of Whispers در تاریخ ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) از طریق استیم برای ویندوز و مک عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه نسخه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی و همچنین قیمت آن مشخص نشده است.

در ادامه نگاه کوتاهی بر ویژگی‌های بازی Empathy: Path of Whispers خواهیم داشت:

در حالیکه از شدت نور پلک می‌زنید، وارد جهانی می‌شوید که به نظر تکه تکه شده و تقریبا نابود شده است... با این حال، نبض و ضربان کمرنگی را در پشت ذهن خود احساس می‌کنید. چه اتفاقی در این مکان رخ داده، مردم کجا گم شده‌اند و چرا خاطرات آن‌ها در سکوت طنین‌انداز است؟ جایی که احساسات موادی فیزیکی هستند که در آسمان معلق شده‌اند و منتظرند که کسی به آن‌ها برسد...

بازی Empathy: Path of Whispers یک بازی ماجراجویی سورئال و اتمسفریک است که در آن، شما یک جهان به نظر متروکه را از احساسات و خاطرات مردمی که زمانی در آن ساکن بودند کاوش می‌کنید و در تلاشید تا تعادل از دست رفته این جهان را با سفر به گذشته بازگردانید. به لطف تمرکز فراوان روی روایت داستان و کاوش، بازیکنان خود را در جهان عجیبی پیدا می‌کنند که از احساسات و خاطرات مردم تشکیل شده و امکان دستکاری و کاوش در آن‌ها وجود دارد. این خاطرات گمشده کلید بازسازی این جهان فاسد شده و بازگشتن آن به وضعیت سابق خود، یافتن گذشته مرموزش و متوقف کردن یک آخرالزمان قریب الوقوع هستند. بازی در جریان مکانیزم‌های روایی نوآورانه‌اش، بازیکنان را با کاوش و درک محیط عجیبی که در آن سفر می‌کنند، به چالش می‌کشد.

ویژگی‌ها:

  • خاطرات مردم دیگر را کشف و کاوش کنید تا جهان اطراف خود را تغییر دهید، معماها را حل کنید و به محیط‌های جدید دسترسی پیدا کنید
  • از محیط عجیب بازی گذر کنید و علت وقوع آخرالزمان ساکت بازی را کشف کنید
  • روایت بازی را دنبال کنید و با کاوش خود درهم آمیخته کنید
  • داستان را از چندین زاویه دید اول-شخص تجربه کنید و از ذهن خود برای سر درآوردن از رویدادهای بازی استفاده کنید

انتون پاستویت، طراح ارشد استودیو پیکسل نایت، بیانیه زیر را به‌مناسبت اعلام تاریخ انتشار بازی منتشر کرده است:

ما نمی‌توانیم برای تجربه شدن جهان Empathy از سوی بازیکنان، صبر کنیم؛ جهانی که چند سال گذشته را صرف خلق آن کردیم. این بازی دستاوردی است که به ساخت آن افتخار می‌کنیم و امیدواریم که بازیکنان هم از تجربه منحصربه‌فردی که قرار است آن را شروع کنند، لذت ببرند.

یک تریلر و چندین تصویر جدید هم برای بازی منتشر شده که بخشی از جهان سورئال و اتمسفریک آن را به نمایش می‌گذارد:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده