// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

بازی The Wayward Isles معرفی شد

استودیو Ironheart با انتشار تریلری جدید بازی The Wayward Isles را برای رایانه‌های شخصی معرفی کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آیرون‌هارت (Ironheart) که تیم آن را افراد کهنه‌کار تشکیل داده است، بازی جدید خود را با نام The Wayward Isles معرفی کردند و اعلام کردند که این بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود. همچنین سازندگان احتمال دادند که شاید این بازی برای کنسول‌ها نیز در دست توسعه قرار گیرد.

بازی The Wayward Isles یک اثر کاوش محور و اکشن است که کاربران در نقش Scyld  در این بازی حضور پیدا خواهند کرد، کسی که پس از سال‌ها تبعید در حال بازگشت به محل تولد خود است. در جهان باز آن به جنگ با دشمنان بروید و معما‌های این بازی را حل کنید. در سفر خود Scyld در جزیره‌ی Orkney با گروهی مرموز برخورد می‌کند که با نام Odd Folk از آنها یاد می‌شود. برای اینکه قهرمان ما بتواند به هدف نهایی خود برسد می‌بایست از آب‌های خاکستری عبور کند.

بازی مذکور از فرهنگ مردم اسکاندیناوی و جزایر واقعی Orkney الهام گرفته است. این بازی با به همراه داشتن فرهنگ یاد شده قرار است به واسطه‌ی المان‌های جادویی یک دنیای نسبتا فانتزی را در دسترس کاربران قرار دهد. به گفته سازندگان مردمان این بازی شباهت زیادی به تمدن جزیره Orkney دارد، سازندگان در این باره نوشتند:

مردم واقع در این بازی همانند تمدن واقعی جزیره Orkney به جشن‌های خود می‌پردازند و سنت‌ خود را دنبال می‌کنند. برای موفقیت در این بازی کاربران باید با مردمان این جزیره مذاکره کنند تا بتوانند از فرهنگ آنها با خبر شوند.

این بازی هم اکنون مراحل اولیه ساخت خود را پشت سر می‌گذارد. همچنین استودیو آیرون‌هارت اعلام کرد که به زودی کمپین جمع‌آوری بودجه خود را در Kickstarter آغاز خواهد کرد و در سال ۲۰۱۸ نیز منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی The Wayward Isles را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده