نویسنده: میثم سبحانی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

استودیو سازنده Project Cars از ساخت یک بازی جدید خبر داد

سازنده بازی Project Cars از انعقاد قراردادی خبر داد که به موجبش، بازی جدیدی بر اساس مجموعه‌ای پرفروش از سینمای هالیوود خواهد ساخت.

ماه گذشته استودیو اسلایتلی مد، سازنده بازی Project Cars (البته به طور مشخص ایان بل، مدیرعامل آن) در انجمن GTPlanet اعلام کرد که این استودیو در کنار Project Cars در حال کار روی بازی کاملا جدیدی است که احتمالا اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

در آن زمان، بل ساخت بازی جدید را «خبر بسیار مهمی» برای هواداران دانست و گفت که این بازی، که به عنوان آی‌پی جدیدی برای این استودیو در نظر گرفته خواهد شد، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. هنگامی که از وی سوال شد که آیا این پروژه در سبک مسابقه‌ای (ریسینگ) خواهد بود، بل پاسخ داد: «بله، تا اندازه‌ای.»

حالا و با گذشت بیش از یک ماه از این موضوع، ایان بل با خبرهای بیشتری بازگشته است. طبق گزارش وب‌سایت GTPlanet که مصاحبه‌ای را با بل ترتیب داده است، استودیو اسلایتلی مد قراردادی چندساله با مجموعه‌ای پرفروش از سینمای هالیوود امضا کرده است که منجر به ساخت عناوین متعددی در آینده خواهد شد. طبق گفته‌های بل، این پروژه هر چه که باشد، حداقل تا چند ماه آینده از آن رونمایی نخواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، استودیو اسلایتلی مد با کمپانی باندای نامکو، ناشر سری Project Cars، شریک است و احتمالا خبر دارید که این شرکت قبلا حقوق مجموعه سینمایی سریع و خشن (Fast and Furious) را، هم برای بازی‌های آرکیدی و هم برای بازی‌های کنسولی، خریداری کرده است. در نتیجه، شاید قراردادی که بل از آن صحبت می‌کند مربوط به سری Fast and Furious باشد. کسی چه می‌داند!

با توجه به اینکه سری سریع و خشن مجموعه بسیار پرفروشی است و استودیو اسلایتلی مد هم ید طولایی در ساخت بازی‌های شبیه‌ساز ریسینگ دارد و این حقیقت که بنا به گفته خود بل، این پروژه «تا حدودی» با سبک مسابقه‌ای در ارتباط است، به نظر می‌رسد که بازی تازه، Fast and Furious باشد؛ حداقل برای هواداران خوش‌بینی که طرفدار بازی‌های این استودیو هستند، این‌گونه به نظر می‌رسد. افسوس که تنها کاری که اکنون از هواداران بر می‌آید فقط انتظار است و انتظار. اما اگر این حدس درست باشد و بازی مورد نظر ما واقعا همان سریع و خشن باشد، این موضوع می‌تواند دستاورد عظیمی برای استودیو اسلایتلی مد باشد و واقعا آن‌ها را به شهرت و محبوبیت بزرگی برساند؛ البته اگر از پتانسیل‌های این مجموعه به درستی استفاده شود.

نظر شما درباره بازی جدید استودیو اسلایتلی مد چیست؟ آیا آن‌ها می‌توانند موفقیت‌های Project Cars را تکرار کنند؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده