نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

منتظر خبر مهمی از فیلم Wonder Woman در مراسم جوایز MTV باشید

گل گدوت با انتشار تصویری اعلام کرد که منتظر اتفاق ویژه‌ای برای فیلم Wonder Woman در مراسم جوایز فیلم و تلویزیون MTV باشید.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم زن شگفت‌ انگیز (Wonder Woman) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم پس از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، سومین فیلم دنیای سینمایی دی سی خواهد بود. طی هفته‌های اخیر، تبلیغات فیلم Wonder Woman افزایش یافته و تریلر و ویدیوهای متعددی از این فیلم منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گل گدوت، بازیگر نقش پرنسس دایانا/زن شگفت‌انگیز، خبر از یک اتفاق شگفت‌انگیز در مراسم جوایز فیلم و تلویزیون MTV داده است.

گدوت با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود اعلام کرد که امشب در مراسم جوایز فیلم و تلویزیون MTV منتظر یک اتفاق ویژه و شگفت‌انگیز از فیلم Wonder Woman باشید. او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است؛ اما انتظار می‌رود در مراسم امشب بخشی از این فیلم مورد انتظار نمایش داده شود. با این حال، باید تا امشب صبر کرد و دید که منظور گدوت از یک اتفاق ویژه و شگفت‌انگیز از فیلم Wonder Woman چه چیزی بوده است. البته این تصاویر ممکن است اتفاقات زمان حال این فیلم را به نمایش بگذارد. گفته می‌شود احتمالا تصاویر زمان حال فیلم پیش‌درآمدی برای فیلم Justice League (لیگ عدالت) خواهد بود.

Wonder Woman

فیلم Justice League به کارگردانی زک اسنایدر، قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. اسفند سال گذشته اعلام شد که آرس (Ares) شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Wonder Woman خواهد بود و احتمالا دیوید تیولیس نقش این شخصیت را بر عهده دارد. گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی، سعید تغماوی و لوسی دیویس دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Wonder Woman در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده پتی جنکینز بوده و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman بر عهده جف جانز و آلن هینبرگ بوده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده