نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تاریخ انتشار بازی ترسناک Inner Voices مشخص شد

استودیوی Fat Dog Games تاریخ انتشار بازی اول-شخص ترسناک Inner Voices را برای پی‌سی اعلام کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی و بر اساس اعلام استودیوی فت داگ گیمز، بازی ترسناک و اول-شخص Inner Voices در تاریخ ۱۰ مه (چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت) از طریق شبکه‌ی استیم برای کاربران رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی از داستان‌های لاوکرافت (Lovecraft) الهام گرفته و دارای گیم‌پلی نیمه تصادفی و فضا‌های تاریک و وهم‌آور است.

در بازی Inner Voices شما در نقش جان بلیک (John Blake) قرار می‌گیرید که در یک بعد تاریک گرفتار شده و ماموریت اصلی شما بازیابی خاطرات کاراکتر اصلی و سر درآوردن از اتفاقات به وقوع پیوسته است. در این بازی، کاربر باید به جستجوی سرنخ‌ها بپردازد تا نهایتا به پاسخ سوال‌های خود دست یابد. هدف اصلی بازی کامل کردن پازل‌های شکل‌گرفته بر اساس گذشته‌ی کاراکتر اصلی است که با انجام این کار به او در بازیابی خاطراتش کمک خواهید کرد.

از دیگر ویژگی‌های بازی Inner Voices می‌توان به وجود پازل‌هایی با سطوح مختلف دشواری و پیچیدگی اشاره کرد. همچنین سه پایان مختلف برای بازی در نظر گرفته شده است که بنا بر انتخاب‌های کاربران در حل پازل‌ها، متفاوت خواهد بود. چهار زبان انگلیسی، لهستانی، ترکی و روسی در بازی وجود دارد و به لطف موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 شاهد تصاویر باکیفیت و خوبی در بازی هستیم.

تصاویر جدیدی نیز از محیط‌های بازی منتشر شده که می‌توانید آنها را در ادامه مشاهده کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده