نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Tekken 7 با رزولوشن 900p روی پلی استیشن 4 اجرا می‌شود

بر اساس آنالیز فنی انجام شده توسط وب‌سایت دیجیتال فاندری مشخص شد که بازی Tekken 7 روی کنسول پلی‌استیشن 4 با رزولوشن 900p اجرا می‌شود.

طبق آخرین اخبار بازی، وب‌سایت معتبر دیجیتال فاندری (Digital Foundry) که منبعی رسمی برای آنالیز فنی و گرافیکی بازی‌ها شناخته می‌شود اخیرا نسخه‌ی پیش‌نمایش بازی Tekken 7 را مورد بررسی قرار داده و اطلاعاتی در خصوص نحوه‌ی عملکرد آن در کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است.

طبق اعلام دیجیتال فاندری بازی Tekken 7 با رزولوشن 900p (یا کمی پایین‌تر از آن) و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود و در جریان تجربه‌ی بازی افت فریمی در آن مشاهده نشده است. بر اساس گفته‌های دیجیتال فاندری نسخه‌ای تحت عنوان Master Build در اختیار آنها برای بررسی قرار گرفته بود که بازی در این نسخه بیشتر مراحل ساخت را پشت سر گذاشته است.

علاوه بر این اعلام شد که بررسی بازی روی کنسول استاندارد پلی‌استیشن 4 صورت گرفته و اطلاعاتی از اجرای بازی روی پلی‌استیشن 4 پرو در دست نیست.

همچنین دیجیتال فاندری فرصت تجربه‌ی بازی را روی هدست پلی‌استیشن VR بدست آورده است اما نسخه‌ی نمایش داده شده تنها یک بخش تمرینی بدون نمایش نوار سلامتی کاراکترها بوده است. از سوی دیگر هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد یا شاهد ارائه‌ی این بخش بصورت محتوای قابل دانلود پس از عرضه بازی خواهیم بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده