نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تریلر قسمت جدید سریال Arrow

شبکه CW تریلر جدیدترین قسمت سریال Arrow به نام Honor Thy Fathers را منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر قسمت Honor Thy Fathers سریال Arrow توسط شبکه CW به نمایش گذاشته شد. تنها سه قسمت تا انتهای فصل پنجم سریال Arrow باقی مانده و اتفاقات مختلفی به سرعت در حال رخ دادن هستند. در فصل جدید، تغییرات فراوانی پیرامون الیور رخ داد؛ از آموزش دادن به تیم جدیدش، کار کردن به عنوان شهردار استار سیتی و مثل همیشه پیدا شدن سر و کله چند شرور جدید در شهر که این فصل نوبت به Prometheus و Vigilante رسیده بود. الیور دیگر شباهتی به شخصی که در اولین قسمت سریال، پس از پنج سال وارد شهر شد ندارد؛ اما با وجود اینکه شخصیت او نسبت به پنج سال گذشته دچار دگرگونی‌های فراوانی شده است، الیور کویین هرگز نمی‌تواند از گذشته تاریک خود فرار کند.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

گذشته الیور همیشه یکی از عناصر اصلی سریال Arrow بوده است. تقریبا تمامی قسمت‌های این سریال اکشن و درام شامل فلش بک به رویدادهای گذشته که تاثیر فراوانی روی زندگی الیور داشته، بوده است. روابط گذشته او با خانواده و دوستانش همیشه عنصر مهمی در تصمیماتی بودند که او اتخاذ کرده است؛ مانند زمانی که برای احترام به تامی، دست از کشتن برداشت. به نظر می‌رسد عناصری از گذشته الیور در هر اتفاقی که در زندگی او رخ داده، نقش داشته است. پس از گذشت پنج سال از هنگامی که به خانه برگشته است، الیور هرگز قادر به فرار کردن از دست افرادی که قبلا با آن‌ها مواجه شده و عواقب کارهایی که پس از غرق شدن کشتی انجام داده، نبود.

با توجه به تریلر قسمت Honor Thy Fathers سریال Arrow، به نظر می‌رسد باری دیگر گذشته الیور برای شکارش بازگشته است.

سریال Arrow

پس از آغاز تریلر، الیور می‌گوید که هرگاه قصد دارد رو به جلو حرکت کند، گذشته او را به عقب می‌راند. پس از آن شاهد یک جنازه هستیم که به دفتر شهردار ارسال شده است. سپس درک سمپسون، فروشنده موارد مخدر که یک چهره دیگر از گذشته الیور است، وارد داستان می‌شود. به نظر می‌رسد Wild Dog در حال مبارزه با سمپسون بوده و کمی به مشکل برخورده است. در همین حال، الیور و دیگل در مورد احتمال همکاری سمپسون با Prometheus صحبت می‌کنند که هنوز هم اثری از وی نیست.

یکی از عناصری که به نظر می‌رسد از تریلر حذف شده است، به عدم اشاره به اتفاقات جالب قسمت گذشته باز می‌گردد. در آخرین لحظات آن قسمت، Prometheus به سوی ویلیام (پسر الیور که هم‌اکنون با نام متیو شناخته می‌شود) می‌رود و با او صحبت می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا خطری از جانب Prometheus ویلیام را تهدید خواهد کرد یا خیر. به نظر می‌رسد که این بخش، از تریلر حذف شده یا شاید هم Prometheus بلایی سر ویلیام نیاورده است. ممکن است Prometheus نقشه‌ای برای ویلیام کشیده باشد که در آینده اجرا خواهد کرد.

در اسم این قسمت هم نکته جالبی نهفته شده که به رابطه میان الیور و ادرین چیس یا همان Prometheus اشاره می‌کند. چیس الیور را مقصر مرگ پدرش می‌داند که هنگامی که الیور به جای گرین ارو، نقش Hood را داشت، وی را به قتل رسانده بود. Hood معمولا اشخاصی را که رنج و آسیب فراوانی به شهر وارد کرده بودند به قتل می‌رساند و پدر چیس یکی از این افراد بود. دلیل این قتل به فهرستی باز می‌گردد که پدر الیور به او داده بود و این فهرست شامل نام افرادی بود که الیور قصد داشت تک تک آن‌ها را به قتل برساند. الیور برای احترام به پدرش، پدر چیس را به قتل رساند و حالا چیس برای انتقام و احترام به پدرش، سراغ الیور رفته و با توجه به برخورد میان چیس و فرزند الیور، به نظر می‌رسد که گرین ارو در قسمت‌های آتی نقش یک پدر را هم ایفا خواهد کرد.

سریال Arrow چهار شنبه این هفته با Honor Thy Fathers به تلویزیون باز می‌گردد.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده