نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

با اعضای جدید گروه Guardians of the Galaxy آشنا شوید

در این مطلب اعضای جدید تیم Guardians of the Galaxy را معرفی خواهیم کرد.

هشدار: خواندن این مطلب بخش‌هایی از داستان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را فاش می‌کند!

در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2، مجموعه‌ی بازیگران قسمت اول فیلم حضور دارند: کریس پرت در نقش پیتر کوئیل/استار لرد، زوئی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش درَکس نابودگر و ون دیزل در نقش گروت بازی خواهند کرد. بردلی کوپر نیز همچنان نقش شخصیت راکت را بر عهده خواهد داشت. با این حال برای مقابله با تهدیدات بی‌شمار شخصیت تانوس (با بازی جاش برولین)، به نظر باز هم باید به این تعداد افزوده شود. در طول ساخت قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان، تیم بازیگران دائماً تغییر کرد و در انتها افرادی که در این لیست ماندند با آن‌هایی که در ابتدا قرار بود در فیلم حضور داشته باشند، بسیار متفاوت شد. در این مطلب به نام کسانی که در قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان (که اخیرا اکران شده است) حضور دارند، اشاره خواهیم داشت و احتمالاً مجموعه‌ی بازیگران قسمت سوم فیلم را نیز همین افراد تشکیل خواهند داد.  

لیست ابتدایی بازیگران فیلم نگهبانان کهکشان ۲

استار لرد، گامورا، درَکس نابودگر، گروت و راکت، همچنان به حفاظت از کهکشان می‌پردازند. فیلم با معرفی شخصیت دوست‌ داشتنی بیبی گروت آغاز می‌شود که گویا همه چیز را فراموش کرده است، در حالی که دیگر اعضای گروه در حال جنگیدن با هیولایی بیگانه هستند. راکت کاملاً شخصیت گروت را درک می‌کند و گروت نیز کم‌وبیش سعی می‌کند با راکت ارتباط برقرار کند. در ابتدای فیلم این دو شخصیت صحنه‌های کمدی زیادی را به وجود می‌آورند. راکت همچنان شخصیت تند مزاج و زبان طعنه‌آمیز خود را حفظ کرده است و البته هنوز هم علاقه‌ای ندارد که کسی او را راکون صدا کند. گروت با اینکه کودک است، ولی سریعاً در حال رشد است. درَکس کمی درباره‌ی خانواده‌ی خود در طول فیلم صحبت می‌کند و این گونه داستانِ پرسش‌برانگیز این شخصیت را می‌توان در فیلم‌های فرعی که وی حضور دارد تا حدی کشف کرد. دوستی وی با شخصیت مانتیس درست به همان صورتی است که از شخصیت درَکس انتظار می‌رود: همراه با سادگی و صداقت و گاهی اوقات مملو از مهربانی و عاطفه، درست برعکس آن چیزی که از خود نشان داده است. وی همچنان خودش را وقف پیتر کرده و یار وفادارِ بی‌چون‌وچرای وی است؛ و اینکه سرانجام می‌توان خوشحالی را در صورت وی مشاهده کرد. 

GOG II

داستان قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان، پیرامون شخصیت پیتر می‌چرخد و به روابط وی با نزدیک‌ترین دوستانش می‌پردازد. در ابتدا معلوم می‌شود که شخصیت ایگو، قدرتی آسمانی است که توانایی انجام کارهای بزرگی را دارد. بعد از آن به کشمکش‌های تمام‌نشدنی و پیچیده‌ی وی با شخصیت یوندو پرداخته و این بار فیلم وارد لایه‌های عمیق‌تری از این جدال می‌شود. همچنین در فیلم، دلایل پنهان این نوع رفتار یوندو با استار لرد توضیح داده می‌شود. در انتها نیز شاهد آغاز احساسات عاشقانه بین دو شخصیت استار لرد و گامورا خواهیم بود. اینکه سرانجام آن‌ها چه می‌شود، باید منتظر ماند و دید. درَکس فکر می‌کند این کار آن‌ها اشتباه است، در حالی که پیتر به کار خود اصرار دارد و گامورا نیز ترس دوران کودکی خود را به همراه دارد و از آشکار ساختن احساسات درون خود واهمه دارد. در طول فیلم فرصت ابراز احساسات به آن‌ها داده می‌شود، ولی نه آن اندازه که تماشاگران خواهان دیدن آن هستند! بالاخره فیلم سومی هم در کار است. در ادامه می‌توانید با اعضای جدید گروه آشنا شوید:

Kraglin

کراگلین

شخصیت کراگلین با بازی شان گان، اولین شخص وفادار به یوندو بوده است، ولی هیچ‌وقت به اندازه‌ای که به یوندو خدمت کرده، پاداشی درخور دریافت نکرده است. در قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان بار دیگر وی را در جبهه‌ی یوندو و در کنار وی می‌بینیم، ولی این بار در برابر دستورات یوندو، صبر وی به سر می‌آید و تصمیم می‌گیرد با راه و روش خود که فکر می‌کند درست‌تر است، کارها را انجام دهد. البته که اشتباه می‌کند، یوندو شاید دوست‌ داشتنی‌ترین شخصیت ممکن نباشد، ولی خب قطعاً رهبری هراس‌انگیز و قدرتمند است و تنها کراگلین را آن طور که هست می‌خواهد. کراگلین در زمان مناسب متوجه این تفاوت‌های شخصیتی شده و سعی در برطرف کردن اختلافات می‌کند... درست پیش از آنکه یوندو بمیرد. البته که فقدان یوندو ضربه‌ای بزرگ برای کراگلین خواهد بود و وی مجبور است زین پس بدون دوست خود در کهکشان سر کند، ولی استار لرد نمی‌گذارد این اتفاق رخ دهد و کراگلین را تنها نمی‌گذارد. در حقیقت استار لرد به این نتیجه می‌رسد که مناسب‌ترین و شایسته‌ترین شخصیت برای داشتن کمانِ یاکای شخصیت یوندو، همین کراگلین است. وی برای کار با کمان به کمی تمرین نیاز دارد، ولی بدون شک با توجه به میراث ارزشمندی که یوندو برای وی بجای گذاشته است، مهارت استادی را در استفاده از کمان به دست خواهد آورد. در انتهای فیلم روابط کراگلین با نگهبانان روی به بهبود می‌نهد و وفاداری خود را به استار لرد ثابت می‌کند؛ طبق همان چیزی که یوندو از وی خواسته بود. خب همه‌ی این موارد نشان از این دارند که بیش‌تر از شخصیت کراگلین خواهیم شنید؛ احتمالاً در فیلم Avengers: Infinity War نقشی کوتاه داشته باشد، ولی قطعاً در قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان شاهد نقش‌آفرینی بیش‌تری از وی خواهیم بود.          

Mantis

مانتیس

شخصیت مانتیس با بازی پل کِلِمنتیف، یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های جدید در فیلم نگهبانان کهکشان ۲ است. وی از زمان لارو (شفیره) بودن خود تا اکنون با شخصیت ایگو زندگی می‌کند و هنوز مشخص نشده است نحوه‌ی ارتباط برقرار کردن وی با دیگر شخصیت‌ها چگونه خواهد بود. زیاد انتظار شوخ‌طبعی را از وی نباید داشت و در مجموع شخصیت ساده‌ای دارد، ولی شدیداً پایبند به اصول اخلاقی است و در تصمیمات خود این مورد را همیشه مد نظر قرار می‌دهد. به عنوان مثال وی ذاتاً می‌داند که ایگو شخصی بد ذات است و نحوه‌ی برخورد او با فرزندانش درست نیست. وی همچنین از علاقه‌ی خود به نگهبانان باخبر است و می‌داند به گونه‌ای با آن‌ها پیوستگی دارد. در واقع خیلی طول نمی‌کشد که شخصیت مانتیس متوجه می‌شود که می‌خواهد وارد جمع نگهبانان ‌شود و با آنان پیمان ببندد. تنها یک بار حضور در میان نگهبانان کافی است که دیگر راه بازگشتی برای وی وجود نداشته باشد. هم حس خوبی از بودن در میان نگهبانان دارد و هم گاهی احساس عدم امنیت می‌کند. مانتیس با نمایش قدرت غافلگیر‌کننده‌ی خود، ایگو را به خواب فرو می‌برد تا گروت فرصت داشته باشد هسته‌ی وی را از بدنش خارج کرده و بمب را درونش بکارد. روابط وی با درَکس بخش مهمی از فیلم را تشکیل می‌دهد و خب باز هم اشاره می‌کنیم که خوشبختانه فیلم سومی هم وجود دارد.

Nebula

نبیولا

روابط بین نبیولا (با بازی کارن گیلان) و گامورا، چندان گرم نیست و متوجه شدن دلیل آن نیز کار چندان دشواری نیست. تانوس آن‌ها را در مقابل هم قرار داده است و هر مرتبه که نبیولا از گامورا شکست می‌خورد، تانوس بخشی از بدن نبیولا را با قطعات ماشینی عوض می‌کند تا از وی مبارز بهتری بسازد. این موضوع باعث می‌شود نبیولا از گامورا بدین دلیل که هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد وی پیروز شود، متنفر باشد. در این بین گامورا باید جان خود را نیز نجات دهد. البته در فیلم نگهبانان کهکشان ۲ سرانجام بخش مهربان‌تر و عاطفی‌تر شخصیت نبیولا را هم می‌بینیم، در آنجا که نه تنها جان خواهر خود را نجات می‌دهد، بلکه در کنار نگهبانان، علیه ایگو و دیگر فرمانروایان به مبارزه می‌پردازد. وی با استفاده از بازوی مکانیکی-الکترونیکی خود که قدرت پرتال لیزر را دارد، به سرعت موانع دشمن را نابود می‌سازد. همین امر باری دیگر سبب به وجود آمدن درد زیادی در نبیولا می‌شود و وی با وجود تحمل درد زیاد، سعی می‌کند نگهبانان را نجات دهد. علی‌رغم اینکه گامورا سعی می‌کند خواهرش را برای ملحق شدن به تیم نگهبانان قانع سازد، نبیولا مراسم خاک‌سپاری یوندو را ترک می‌کند تا به دنبال تانوس رفته و وی را بکشد. با این وجود قبل از ترک مراسم خواهر خود را در آغوش می‌گیرد و این یعنی احتمالاً در قسمت بعدی فیلم، وی را در جبهه‌ی خواهرش ببینیم.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده