نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

پایان فیلم Star Wars: The Force Awakens قرار بود کمی متفاوت تر باشد

رایان جانسون فاش کرد که او از جی جی آبرامز خواسته بود تا تغییر کوچکی در پایان فیلم Star Wars: The Force Awakens بدهد.

ممکن بود پایان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) کمی متفاوت باشد. طبق گفته وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی، در فیلمنامه اصلی قرار بود BB-8 همراه با ری به سیاره‌ای که لوک اسکای واکر در آن زندگی می‌کرد، سفر کند. با این حال، رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، از جی جی آبرامز خواسته بود که اگر می‌تواند یک دروید دیگر به جای BB-8 در این صحنه استفاده کند. در ادامه آبرامز قبول کرد و دروید R2-D2 را جانشین BB-8 در این صحنه از فیلم The Force Awakens کرد. جانسون توضیح داد:

این یک لطف بسیار بزرگ بود که به من شد. من از او پرسیدم که آیا امکان این وجود دارد که R2-D2 با ری برود و BB-8 پیش گروه مقاومت بماند؟ در اصل قرار بود BB-8 همراه با ری به این سیاره برود و حس می‌کنم که در داستان فیلم این موضوع منطقی‌تر هم بود، اما من از او خواستم و پرسیدم که اگر امکانش وجود دارد جای درویدها را در این صحنه از فیلم عوض کند.

Rian Johnson in Star Wars: The Last Jedi

در ادامه این مصاحبه، جانسون به اینترتیمنت ویکلی گفت که چقدر داستان لوک در فیلم The Last Jedi مهم و ضروری است. او توضیح داد که تمام فیلم به بررسی دلایلی که لوک محل زندگی خود را ترک و به سیاره Ahch-To سفر کرده است، خواهد پرداخت. جانسون گفت:

اولین کاری که من هنگام شروع نوشتن فیلمنامه کردم این بود که شروع کردم به دانستن هرچیزی که در ذهن و سر او جریان داشت. من مجبور بودم این را ترک کنم؛ این اولین و مهم‌ترین چیزی بود که من آن را حس کردم و در ذهن خودم آن را ساختم. در واقع این جمله باعث شد به این فکر کنم چرا لوک به این سیاره و جزیره سفر کرده است و این تنها یک نقطه شروع بود و این چیزی است که در کل فیلم به بررسی آن خواهیم پرداخت.

Star Wars: The Last Jedi

هویت پدر و مادر ری یکی از داغ‌ترین موضوعات دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) از زمان اکران فیلم The Force Awakens در سال ۲۰۱۵،‌ است. گمانه‌زنی‌های بسیاری در این رابطه منتشر شده است و جانسون اضافه کرد که در فیلم The Last Jedi سرانجام هویت آن‌ها فاش خواهد شد. او گفت:

این چیزی است که در طول فیلم کاملا به آن پرداخته خواهد شد.

ماه گذشته، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر و اولین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا،اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده