نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

اکتیویژن بلیزارد: بازی Overwatch یک مجموعه یک میلیارد دلاری است

طبق اعلام اکتیویژن بلیزارد، بازی Overwatch با کسب رکورد جدیدی در زمینه فروش، به جمع مجموعه‌های یک میلیارد دلاری این کمپانی پیوسته است.

طبق آخرین اخبار بازی و بر اساس آخرین گزارش مالی کمپانی اکتیویژن بلیزارد، مشخص شد که بازی Overwatch، در سبک شوتر قهرمانی، رکورد جدیدی را در زمینه‌ی فروش برجای گذاشته است و در حال حاضر، این بازی هشتمین مجموعه یک میلیارد دلاری کمپانی اکتیویژن بلیزارد است و به جمع بازی‌های محبوب این شرکت نظیر سری Call of Duty و بازی‌های World of Warcraft پیوسته است.

با توجه به اعلام وب‌سایت پالیگان (Polygon) درآمد یک میلیارد دلاری بازی Overwatch از طریق فروش بازی و سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای محقق شده است.

Overwatch

بازی Overwatch رکورد جدیدی را در خصوص کاربران فعال ماهانه در سه‌ماهه‌ی نخست سال کسب کرده است؛ اما در گزارش مالی شرکت به عددی در این خصوص اشاره نشده بود. در این راستا شرکت اکتیویژن بلیزارد تصریح کرد که بازی Overwatch موفق به ثبت تعداد ۳۰ میلیون بازیکن شده است که در تاریخ این شرکت بی‌سابقه بوده است.

از سوی دیگر، کمپانی اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده است که پیش خرید بازی Call of Duty: WWII و Destiny 2 بسیار خوب بوده و اولین تریلر بازی Call of Duty: WWII به پربازدیدترین تریلر تاریخ این مجموعه تبدیل شده است. تعداد بازدید از این تریلر ۱۰ میلیون بار عنوان شده است.   

علاوه بر این، کمپانی اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که نسخه‌ی ویژه‌ی بازی Destiny 2 که همراه با Expansion pass ارائه می‌شود بیشترین پیش‌خرید را داشته است.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۸ سپتامبر (جمعه، ۱۷ شهریور) و بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر (جمعه، ۱۲ آبان) منتشر خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده