نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی The Walking Dead استودیو اورکیل تاخیر خورد

استودیو اورکیل امروز اعلام کرد که بازی The Walking Dead این استودیو تاخیر خورده است.

سال‌ها پیش استودیو اورکیل اعلام کرد که در حال ساخت بازی The Walking Dead است که این بازی توسط کمپانی استاربریز منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازنده و ناشر این اثر اعلام کردند که این بازی که پیش‌تر قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شود، تا نیمه دوم سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است. اندرسون کلینت، مدیرعامل استاربریز، اعلام کرده که دلیل این تاخیر این است که بازی برای رسیدن به حد نهایی پتانسیلش، نیاز به زمان بیش‌تری برای توسعه داشت.

بازی The Walking Dead استودیو اورکیل اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و یک بازی شوتر اول‌شخص با محوریت همکاری تیمی است که در آن المان‌هایی از نقش‌آفرینی، مخفی‌کاری و تلاش برای بقا نیز دیده می‌شود و بازی در جهان «مردگان متحرک» جریان دارد. در این بازی گیمر‌ها می‌توانند در نقش بازماندگان قرار بگیرد و باید برای زنده مانده در جهان آخرالزمانی بازی تلاش کنند. همچنین اعلام شده که در این بازی شاهد حضور شخصیت‌های جدید و دنبال کردن خطوط داستانی جدیدی خواهیم بود.

این بازی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دست ساخت است و البته یک تجربه واقعیت مجازی نیز بر اساس آن ساخته می‌شود که فعلا تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های مقصد آن مشخص نشده است. استاربریز اعلام کرده در جریان کنفرانسی که در تاریخ ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود، اطلاعات بیش‌تری در مورد روند ساخت بازی The Walking Dead ارائه خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده