نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

آپدیت جدید Outlast 2 با محوریت بهبود درجه سختی منتشر شد

آپدیت جدید بازی Outlast 2 که برای پی‌سی منتشر شده، درجه سختی بازی را متعادل‌تر می‌کند.

بازی ترسناک Outlast 2 چندی پیش منتشر شد و توانست به خوبی راه نسخه قبلی را در ارائه یک تجربه ترسناک ادامه دهد. حال استودیو رد برلز، سازنده بازی، آپدیت جدیدی برای آن منتشر کرده که هدف اصلی این آپدیت بهبود و متعادل‌تر کردن درجه سختی بازی است. سازندگان به طور دقیق اشاره نکرده‌اند که این آپدیت چه تغییراتی در بازی اعمال خواهد کرد ولی در توضیح آن گفته‌اند:

آپدیت امروز با اعمال تغییراتی جزئی باعث می‌شود تا درجه سختی بازی در لحظه‌های کلیدی و برخی موقعیت‌ها متعادل‌تر از قبل شود. روی درجه سختی Normal از این پس شاهد تجربه متعادل‌تری خواهید بود و این در حالی است که بازی در درجه‌های سختی بالاتر کماکان چالش‌برانگیز خواهد بود.

آپدیت جدید بازی همچنین یک سری باگ‌های بازی Outlast 2 را نیز رفع می‌کند و از این پس استفاده از میکروفون دوربین باتری بیش‌تری مصرف نخواهد کرد. این آپدیت فعلا برای نسخه پی‌سی بازی منتشر شده و قرار است در آینده نزدیک برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر شود.

بازی Outlast 2 در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

Outlast 2 بدون هیچ اغراقی یکی از بهترین بازی‌های ترسناکی است که تجربه خواهید کرد. بازی داستان خوبی دارد و همواره یک حس ترس و استرس خاص دارد که از ابتدا تا انتهای بازی در آن دیده می‌شود. از طرفی دیگر بازی در زمینه صوتی و بصری نیز تجربه خوبی ارائه می‌دهد و اصلی‌ترین مشکل آن که مانع از تبدیل شدن بازی به اثری بهتر می‌شود، بخش گیم‌پلی و مخصوصا تعقیب و گریز‌ها است که نه تنها هیجان خاصی ندارند، بلکه بیش‌تر خسته‌کننده و اعصاب‌خوردکن هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده