نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

اولین بسته الحاقی Injustice 2 معرفی شد

اولین Fighter Pack بازی Injustice 2 معرفی شد و در آن ساب زیرو قرار است با سرمای خود وحشتی کشنده را به جان قهرمانان دنیای دی سی بیندازد.

استودیوی ندررلم  پیش از این تجربه‌ی قرار دادن شخصیت‌های مهمان در بازی‌های مبارزه‌ای را داشته است و برای نمونه می‌توان به قرار گرفتن شخصیت اسکورپیون به عنوان یک کاراکتر مهمان در بازی Injustice: Gods Among Us اشاره کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شده که شخصیت ساب زیرو به عنوان یک کاراکتر مهمان به بازی Injustice 2 اضافه خواهد شد.

شخصیت ساب زیرو از سری بازی Mortal Kombat یکی از سه کاراکتری است که از حضور آن در بازی Injustice 2 رونمایی شده است. شخصیت‌های Red Hood و Starfire نیز از کاراکتر‌هایی هستند که به عنوان شخصیت مهمان در بازی حضور خواهند داشت.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) نیز اعلام کرد که سه شخصیت ساب زیرو، رد هود و استارفایر در یک بسته‌ی الحاقی تحت عنوان Fighter Pack 1 به بازی اضافه می‌شوند. علاوه بر این، دو بسته‌ الحاقی دیگر حاوی شخصیت‌های مهمان برای بازی در نظر گرفته شده است که مجموعا بخشی از نسخه‌ی Ultimate Edition بازی Injustice 2 را تشکیل می‌دهد. کمپانی برادران وارنر در خصوص تاریخ دسترسی به محتویات یاد شده نیز  هیچ اطلاعاتی را منتشر نکرده است.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده