// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بازی The Long Dark برای پلی استیشن 4 تایید شد

استودیو Hinterland با انتشار تریلری جدید، بازی The Long Dark را به همراه بخش داستانی Wintermute برای پلی‌استیشن 4 تایید کرد.

مدتی است که بازی The Long Dark در قالب «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) برای کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی و ایکس‌باکس وان در دسترس است. حال، امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو هینتر‌لند (Hinterland) اعلام کرد که کاربران به‌زودی می‌توانند این بازی را روی پلی‌استیشن 4 نیز تجربه کنند.

این بازی که در سبک بقا طراحی شده است، در تاریخ ۱۰ مردادماه (اول آگوست) به همراه حالت داستانی جدیدی به نام Wintermute برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود؛ حالتی که در همین تاریخ برای دو پلتفرم دیگر هم عرضه خواهد شد. رافائل ون لراپ، مدیر خلاقیت و موسس استودیو هینترلند، اعلام کرد که داستان این بازی در پنج اپیزود اتفاق می‌افتد که دو اپیزود اول در تاریخ یاد شده قابل تجربه خواهد بود.

لراپ گفته بود که برای توسعه دادن این بازی از رمان آخرالزمانی The Road، نوشته کورماک مک‌کارتی، الهام گرفته است. داستان این کتاب در مورد رابطه پدر و فرزندی است و داستان جدید Wintermute در مورد دو شخصیت ویل مکنزی و آسترید گرین‌وود است که یک بحران جغرافیایی در کانادا گریبانگیر آنها شده است.

در دو اپیزود آغازین، بازیکنان هدایت شخصیت مکنزی را در دست می‌گیرند. به گفته سازندگان، در قسمت‌های بعدی، کاربران بازی را در نقش گرینوود تجربه خواهند کرد. گفتنی است که هر یک از قسمت‌های داستانی این بازی به مدت پنج ساعت خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی قسمت Wintermute بازی The Long Dark را دانلود و تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده