// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

بازی Dual Gear تاخیر خورد

استودیو Orbital Speed اعلام کرد که پروژه جدید آنها یعنی بازی Dual Gear که در سبک اکشن نوبتی در حال توسعه است، تاخیر خورد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اربیتال اسپید اعلام کرد که بازی Dual Gear تاخیر خورده است. این بازی قرار بود در اردیبهشت سال جاری منتشر شود؛ اما جمع‌آوری بودجه ساخت آن از سوی طرفداران در کمپین Idiegogo با موفیقت همراه نبود و از این‌رو انتشار بازی با تاخیر مواجه شد. یکی دیگر از دلایل تاخیر این بازی مربوط به بازخورد‌های کاربران در فاز آلفای این بازی بود که در حال رسیدگی و بررسی است. انتظار می‌رفت که در کمپین تامین بودجه این بازی ۶۰ هزار دلار از سوی کاربران جمع‌آوری شود که تا به حال نیمی از آن جمع‌آوری شده است.

بازی Dual Gear یک اثر استراتژی نوبتی است که در آن کاربران هدایت ربات‌های بزرگ را از زاویه دید سوم شخص در دست می‌گیرند. همچنین این بازی به کاربران اجازه می‌دهد که ربات‌های خود را با توجه به سبک گیم‌پلی، شخصی‌سازی کنند. در حال حاضر سازندگان برای بخش‌ چند نفره این بازی برنامه‌ای ندارند اما می‌توان امیدوار بود که حتی با وجود عدم دستیابی به هدف مالی ثانویه، این بخش در آینده به بازی اضافه شود.

در ادامه می‌توانید از جزئیات کامل بازی Dual Gear با خبر شوید:

کاربران با بازی Dual Gear می‌توانند اثری متفاوت را در سبک مبارزه‌ نوبتی با ربات‌ها تجربه کنند طوری که این بازی با گیم‌پلی اکشن در سبک استراتژی نوبتی قصد دارد محصول متفاوتی را در دسترس طرفداران این سبک قرار دهد. کاربران با زاویه دید سوم شخص به ربات‌های خود دستور می‌دهند و در سوی دیگر تیم خود را با سیستم نوبتی هدایت کنند. سیستم هدایت خودکار، قابلیت شخصی‌سازی ربات‌ها، سیستم ساخت قطعات ربات‌ها و بخش کمپین داستانی با وجود سلاح‌های مخفی، از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود.

تاریخ عرضه بازی Dual Gear به سال ۲۰۱۸ میلادی موکول شد. این بازی که با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 در حال توسعه است برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده