نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

تیزر کوتاهی از فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اخیرا تیزر کوتاهی از فیلم Blade Runner 2049 منتشر کرده است. تریلر رسمی روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر اخیرا دو پوستر جدید از فیلم مورد انتظار بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) منتشر کرده است. حال این کمپانی تیزر کوتاهی از این فیلم منتشر کرده است. تمرکز این ویدیو بسیار کوتاه روی ریک دکارد و افسر K است و برای اولین بار رابین رایت را در این فیلم مشاهده می‌کنیم. همچنین کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که تریلر رسمی و کامل فیلم Blade Runner 2049 روز دوشنبه منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

اخیرا ریدلی اسکات در جریان مصاحبه با واشینگتن پست اعلام کرده که دومین تریلر این فیلم هم‌زمان با اکران فیلم Alien: Covenant (بیگانه: پیمان) منتشر خواهد شدرایان گاسلینگ، هریسون فورد، جرد لتو، ادوارد جیمز آلموس، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق خلاصه داستان رسمی که از فیلم Blade Runner 2049 منتشر شده است:

اتفاقات این فیلم، سی سال پس از اتفاقات فیلم Blade Runner (بلید رانر) رخ می‌دهد که افسر K از LAPD با بازی رایان گاسلینگ، به دنبال کشف یک راز قدیمی است که به نظر می‌رسد با گذشتگان این راز دیگر مدفون شده باشد، اما افشا شدن این راز می‌تواند باعث ایجاد هرج و مرج در جامعه شود. افسر K به دنبال پیدا کردن ریک دکارد با بازی هریسون فورد، است، او که مامور سابق LAPD است حدود سی سال است که کسی او را ندیده و به نظر می‌رسد مرده باشد.

کارگردانی فیلم Blade Runner 2049 بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival)، بوده و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم، همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم Green Lantern بوده است. ریدلی اسکات نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده