// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

رییس کمپانی توکی گیمز از سمت خود کناره‌گیری کرد

کمپانی 2K Games، یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی، تغییراتی مدیریتی را در راس خود تجربه می‌کند.

در میان انبوه اخبار بازی، کریستوف هارتمن (Christoph Hartmann)، رییس کمپانی توکی گیمز، از سِمت خود کناره‌گیری کرد. هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است جای وی را پر کند؛ اما این تغییر، قرار نیست بر روند ساخت و تولید بازی‌های توکی گیمز اثر بگذارد.

آلن لویس، مدیر بخش ارتباطات شرکت تیک تو (Take-Two)، طی مصاحبه‌ای گفت:

تایید می‌کنیم که تغییری در بخش مدیریتی کمپانی توکی رخ داده است. کریستوف هارتمن بیش از یک دهه به توکی گیمز کمک کرد تا جزو پیشگامان این صنعت باشد و ما از یاری‌های او متشکریم و آرزو داریم که در تلاش‌های آینده خودش نیز همواره موفق باشد. این تغییر مدیریتی هیچ تاثیری بر برنامه‌های توکی و روند توسعه بازی‌ها نخواهد داشت و ما قصد داریم تا فصل جدیدی را در تاریخ این کمپانی رقم بزنیم.

در حال حاضر، توکی گیمز مشغول تولید و توسعه محتویات الحاقی برای آثار تولید شده‌اش در سال ۲۰۱۶، نظیر بازی Civilization VI، بازی Mafia 3 و البته بهترین اثرش در سال گذشته میلادی یعنی بازی NBA 2K17 است. نسخه ۲۰۱۷ بازی NBA این فرصت را دارد که در پایان سال جاری میلادی، جزو ۱۰ بازی پرفروش آمریکا باشد.

علاوه بر بازی‌های جدیدی که توسط کمپانی 2K Games در حال ساخت هستند، این ناشر قرار است فعالیت جدی‌تری را در E-Sports داشته باشد. توکی گیمز امروز رسما اعلام کرد که ۱۶ تیم حاضر در لیگ بسکتبال NBA، با برگزاری لیگ‌های ایالتی برای بازی NBA 2K موافقت کرده‌اند. در کنار این‌ها، سه تیم کلیولند کاوالیرز، گلدن استیت واریرز و دیترویت پیستونز هم تیم‌های حرفه‌ای مخصوص خود را برای مسابقات NBA 2K17 آماده خواهند کرد.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده