نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

بروزرسانی ماه مه بازی Gears of War 4 در دسترس قرار گرفت

کوالیشن بروزرسانی جدیدی را برای بازی Gears of War 4 منتشر کرده که روی رفع مشکلات و اضافه کردن دو نقشه‌ی جدید تمرکز دارد.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی کوالیشن (Coalition) آپدیت جدید ماه مه را برای بازی Gears of War 4 منتشر کرده است. این آپدیت دو نقشه‌ی جدید و پشتیبانی از چند GPU در ویندوز 10 را به بازی اضافه و بسیاری از مشکلات ریز و درشت آن را رفع می‌کند.

اولین نقشه‌ای که بروزرسانی به بازی اضافه کرده Dawn نام دارد و یک روستا در نزدیکی یک معدن رها شده و متروک را به نمایش می‌گذارد. نقشه‌ی دوم Security است و بنا به تقاضای طرفداران، از نسخه‌ی دوم سری بازی‌های Gears of War توسط استودیوی کوالیشن با گرافیکی بازسازی‌شده و گیم‌پلی استاندارد به این نسخه از بازی راه یافته است.

در این بروزرسانی پشتیبانی از چند GPU برای کاربران ویندوز 10 نیز به چشم می‌خورد که در نهایت به بهبود عملکرد بازی منجر می‌شود.

لیست کامل تغییرات و بهبود‌های صورت گرفته در این بروزرسانی را می‌توانید در سایت منبع مشاهده کنید. همچنین تصاویر مربوط به دو نقشه‌ی جدیدا اضافه‌شده و تریلر معرفی این بروزرسانی در ادامه قابل مشاهده است. بازی Gears of War 4 در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

Gears of War 4

Gears of War 4

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده