// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

تاریخ انتشار بازی Sudden Strike 4 مشخص شد

کمپانی Kalypso تاریخ انتشار بازی استراتژی Sudden Strike 4 را برای پلی‌استیشن 4، ویندوز، مک و لینوکس مشخص کرد.

در میان اخبار بازی، استودیو کایت گیمز (Kite Games) و کمپانی کالیپسو مدیا (Kalypso Media) اعلام کردند که بازی Sudden Strike 4 در تاریخ ۲۰ مرداد (۱۱ آگوست) در اروپا و در ۲۴ مرداد (‍۱۵ آگوست) در آمریکای شمالی برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. از طرفی این بازی در تاریخ ۲۰ مردادماه برای ویندوز، مک و لینوکس عرضه خواهد شد.

اگر برای اولین بار است که با نام بازی Sudden Strike 4 مواجه می‌شوید در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان را پیرامون ویژگی‌های آن مطالعه کنید:

بازی Sudden Strike 4 اثری در سبک استراتژی همزمان (Real-time) است که کاربران را در دوران جنگ جهانی دوم رها می‌کند. شما می‌توانید کنترل هر یک از نیرو‌های بریتانیا، آمریکا، آلمان یا شوروی را در دست بگیرید و ۱۰۰ واحد جنگی، از تانک‌های روسی تا جنگنده‌های آلمانی، را در نبرد‌های خود به کار گیرید. برای اولین بار در مجموعه Sudden Strike، کاربران می‌توانند از ۹ فرمانده مختلف که هر کدام از استراتژی جنگی و قابلیت‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند، استفاده کنند.

کاربران می‌توانند با تجربه حالت تک‌‌نفره، ۲۰ مرحله داستانی این بازی را تجربه کنند یا اینکه در بخش Skirmish مهارت‌های خود را به چالش بکشند. بخش چندنفره هم در این بازی تعبیه شده است تا بازیکنان بتوانند با یکدیگر به رقابت بپردازند. از طرفی سیستم امتیازدهی ویژه‌ای در این بازی گنجانده شده است که به مهارت نشان دادن کاربران در زمینه تاکتیک و غیره، امتیاز و جایزه می‌دهد.

بازی Sudden Strike 4 راه‌های مختلفی را برای یورش بردن به دشمنان در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. شما این امکان را دارید که قسمت‌های ضعیف تانک را مورد هدف قرار دهید، کمین کنید، ساختمان‌های نظامی را با سربازان اشغال کنید یا اینکه با جنگنده‌ها حملات هوایی روی دشمنان انجام دهید. اینها بخشی از راه‌های مختلف برای حمله کردن به دشمن است.

ویژگی‌های برتر بازی Sudden Strike 4 از این قرار است:

  • گیم‌پلی استراتژی همزمان با المان‌های تاکتیکی و عنصر‌های تاریخی
  • سه کمپین جنگی با بیش از ۲۰ مرحله که مهارت‌های تاکتیکی شما را به چالش می‌کشد
  • ۱۰۰ واحد نظامی از تانک‌های مختلف گرفته تا جنگنده‌ها
  • سیستم متوقف کردن بازی که به کاربران اجازه می‌دهد حملات بعدی خود را برنامه‌ریزی کنند
  • بخش چندنفره رقابتی
  • نسخه پی‌سی این بازی از مادها و همچنین کارگاه استیم (Steam Workshop) پشتیبانی می‌کند

بازی Sudden Strike 4 پس از انتشار با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ضمن اعلام این خبر، تریلری از مجموعه ویدیو‌های آموزشی General’s Handbook منتشر شده که قسمت سوم این عنوان را با حضور کریسشن اشلوتر، تهیه‌کننده بازی، نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده