نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

انتشار اولین تصویر و تیزر سریال Inhumans

بخش تلویزیونی کمپانی مارول اولین تصویر رسمی و اولین تیزر سریال اینهیومنز (Inhumans) را منتشر کرد.

به تازگی کمپانی مارول و شبکه ABC اولین پوستر رسمی سریال Inhumans را منتشر کرده‌اند. حال مجله اینترتیمنت ویکلی اولین تصویر رسمی این سریال را منتشر کرده است. در این تصویر شخصیت‌ها و بازیگران اصلی این سریال قابل مشاهده هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Inhumans

در این تصویر، انسون مونت در نقش بلک بولت، سریندا سوان در نقش مدوسا، ایوان رئون در نقش ماکسیموس، کن لئونگ در نقش کارنک، ایم اکواکر در نقش گورگن، ایزابل کورنیش در نقش کریستال، قابل مشاهده هستند. مایک مو در نقش تریتون، سونیا بالمورس در نقش اورن و الن واگلم در نقش شخصیتی نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Inhumans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، مارول اولین تیزر این سریال را نیز منتشر کرده است. در این ویدیو بسیار کوتاه تصویر نمایش داده نمی‌شود و تنها صدای ایوان رئون شنیده می‌شود که ظاهرا در حال اخطار دادن به مدوسا است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

پخش هفتگی سریال Inhumans از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. این سریال قرار است در هشت قسمت تولید و از شبکه ABC به روی آنتن برود. علاوه بر این، دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۰ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای IMAX اکران خواهد شد. کار ساخت سریال Inhumans بر عهده اسکات باک، سازنده سریال Iron Fist (آیرون فیست) است. مارول ساخت فیلم Inhumans را در سال ۲۰۱۴ تایید کرد، اما مدتی بعد ساخت این فیلم متوقف و از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی والت دیزنی حذف شد. با این حال، کوین فایگی گفته که ممکن است در آینده این فیلم ساخته و منتشر شود.

علاوه بر این، مارول کار ساخت و تولید سه سریال جدید خود به نام‌ها فراری‌ها (Runaways) برای شبکه هولو و دو سریال «شنل و خنجر» (Cloak & Dagger) و مبارزان جدید (New Warriors) برای شبکه فری‌فورم، را آغاز کرده است. همچنین مارول در حال همکاری با فاکس قرن بیستم برای ساخت سریالی جدید براساس مجموعه مردان ایکس (X-Men) است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده