// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ عرضه بسته الحاقی Stones Unturned بازی Mafia III اعلام شد

استودیو هنگر 13 جزئیات و تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید بازی Mafia III به نام Stones Unturned را اعلام کرد.

سومین بازی سری Mafia، یعنی بازی Mafia III، اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. این بازی که اولین محصول استودیو هنگر 13 است، از حیث داستان، شخصیت‌پردازی و فضا‌سازی مورد‌ تحسین قرار گرفته و تا‌کنون پنج میلیون نسخه از آن به خرده‌فروشی‌های سرا‌سر جهان ارسال شده است. استودیوی سازنده با ارائه بسته‌های توسعه متعدد به پشتیبانی از بازی Mafia 3 ادامه داده و حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ویژگی‌های بسته الحاقی جدید این بازی با نام Stones Unturned معرفی و تاریخ انتشار آن را اعلام شده است.

در این بسته الحاقی (که پس از محتوای دانلودی Faster Baby، دومین بسته الحاقی داستانی بازی Mafia III محسوب می‌شود) علاوه بر لینکلن کلی، پرو‌تا‌گونیست بازی مذکور، شاهد حضور شخصیت جان داناوان خواهیم بود. داستان بسته الحاقی Stones Unturned از این قرار است که جان داناوان با لینکلن کلی تماس گرفته و از او برای گرفتن انتقام از کانر آلدریج، خائنی که در ویتنام او را در حال مرگ رها کرده و هم‌اکنون در شهر نیو‌ بوردو دست به آشوب زده است، در‌خواست کمک می‌کند.

استودیو Hangar 13 از کانر آلدریج با صفت «هنجار‌شکن» یاد کرده و رویکرد او را «افراطی» معرفی می‌کند. با این حال، به مانند جان داناوان، وی خود را یک میهن‌پرست می‌داند. با استناد به گفته استودیوی سازنده، جان داناوان در اکثر بخش‌های بسته الحاقی Stones Unturned در کنار لینکلن کلی حاضر خواهد بود. در این DLC وجهه دیگری از جان دا‌نا‌وان به نمایش در‌می‌آید که ثابت می‌کند وی تنها یک شخصیت «پشت میز نشین» نیست و در امر جنگیدن دست کمی از لینکلن کلی ندارد.

رخداد‌های بسته الحاقی Stones Unturned علاوه بر شهر نیو بوردو، در جزیره‌ای جنگلی به وقوع می‌پیوندند. در این بسته الحاقی در کنار استفاده از سلاح‌های جدید، بازیکنان به موارد دیگری از جمله صادر کردن دستور قتل دشمنان (که این‌بار بر‌خلاف گذشته مزدوران آموزش‌دیده هستند) توسط تک‌تیر‌انداز دسترسی پیدا خواهند کرد. برای در‌یافت اطلاعات بیشتر می‌توانید صحبت‌های سازندگان در رابطه با بسته الحاقی مذکور را در زیر مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بسته الحاقی Stones Unturned در تاریخ ۳۰ مه (۹ خرداد) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده