// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

کورسیر از ماوس گیمینگ GLAIVE RGB رونمایی کرد

کمپانی کورسیر (Corsair) تولیدکننده‌ی لوازم جانبی کامپیوتر، ماوس گیمینگ GLAIVE RGB را معرفی کرد.

کمپانی کورسیر از ماوس جدید GLAIVE RGB، مجهز به سنسور اپتیکال PMW3367 و در رده‌ی گیمینگ رونمایی کرد. این ماوس گیمینگ قابلیت تنظیم DPI از ۱۰۰ تا ۱۶۰۰۰ را دارد. ماوس GLAIVE RGB دارای ۸ مگابایت حافظه‌ی داخلی است و کاربران می‌توانند تنظیمات نورپردازی LED، برنامه‌ریزی عملکرد کلیدها و تا حداکثر ۵ تنظیم مختلف برای DPI را در آن ذخیره کنند. هر کدام از پنج حالت ذخیره شده‌ی DPI، تنظیمات نورپردازی LED مخصوص به خود را دارد که در سمت چپ ماوس قابل مشاهده است. بنابراین به راحتی می‌توان متوجه شد که کدام تنظیمات DPI در حال استفاده است.

Corsair GLAIVE RGB Mouse

ماوس GLAIVE RGB کورسیر، قطعه‌ای قابل تعویض برای قرار گرفتن انگشت شست دارد که کاربر می‌تواند آن را به اندازه‌ی دلخواه و مناسب تنظیم کند. از آن‌جایی که این ماوس مخصوص گیمرها طراحی شده است، به کلیدهای مکانیکی کمپانی ژاپنی Omron مجهز شده که طول عمر آن را تا ۵۰ میلیون کلیک تضمین می‌کند.

Corsair GLAIVE RGB Mouse

کاربر می‌تواند سنسور این ماوس را از طریق نرم‌افزار Corsair Utility Engine به گونه‌ای تنظیم کند که عملکرد آن نسبت به سطحی که استفاده می‌شود، تغییر کند. این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا مناطق سه‌گانه‌ی دارای LED را با طرح‌های از پیش ذخیره‌شده سفارشی‌سازی کنند یا هزاران طرحی را که کاربران دیگر طراحی کرده‌اند دانلود و از آن‌ها استفاده کنند.

ماوس Corsair GLAIVE RGB در فروشگاه آمازون، با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در آمریکای شمالی و با ۷۶.۹۹ یورو در بریتانیا، در دسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده