نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

حضور کمپانی کریستوفر نولان در فیلم جدید جیمز باند

طبق شایعات، کمپانی سینکاپی که متعلق به کریستوفر نولان است، قرار است در ساخت فیلم جدید جیمز باند همکاری کند.

کمپانی سینکاپی در سال ۲۰۰۵ با تولید و انتشار فیلم بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) آغاز به کار کرد. این کمپانی متعلق به کریستوفر نولان و اما توماس، همسر وی، است و تا به امروز ۶ فیلم را تولید و منتشر کرده است. فیلم Dunkirk (دانکرک) جدیدترین و هفتمین فیلمی است که توسط این کمپانی تولید و تابستان امسال منتشر خواهد شد. فیلم Man of Steel (مرد پولادین) تنها فیلم این کمپانی بوده که کارگردانی آن بر عهده کریستوفر نولان نبوده است و زک اسنایدر کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته می‌شود که این کمپانی در ساخت فیلم جدید مجموعه جیمز باند مشارکت دارد و کریستوفر نولان نیز احتمالا به عنوان تهیه‌کننده در بیست و پنجمین قسمت فیلم James Bond حضور خواهد داشت.

Christopher Nolan

در حالی که هنوز سرنوشت کمپانی ناشر فیلم جدید جیمز باند مشخص نشده است، طبق اطلاعاتی که از فهرست IMDb Pro فاش شده، کمپانی سینکاپی مسئولیت ساخت فیلم جدید این مجموعه را بر عهده گرفته است. در ابتدا فیل نوبل جونیور، سردبیر وب‌سایت Birth.Movies.Death، این خبر را با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد؛ اما کمی بعد وی توییت خود را پاک کرد. مدت کوتاهی بعد صفحه توییتر باند ۲۵ که اخبار این مجموعه را پوشش می‌دهد، با انتشار توییتی درستی این خبر را تایید و به نقل از وب‌سایت IMDb اعلام کرد که کمپانی سینکاپی در حال حاضر وظیفه ساخت فیلم جدید جیمز باند را بر عهده گرفته است.

اگر این خبر درست باشد، احتمالا کمپانی برادران وارنر وظیفه انتشار مجموعه جیمز باند را که تا پیش از این بر عهده کمپانی سونی پیکچرز بوده است، بر عهده خواهد گرفت. همچنین کمپانی سینکاپی جانشین کمپانی Eon Productions خواهد شد. پیش از این، تام هاردی از علاقه خود به حضور در فیلم جیمز باند خبر داده و گفته بود که در صورتی که کریستوفر نولان کارگردان این فیلم باشد، علاقه دارد در آن به ایفای نقش بپردازد. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، پل مک‌گوگان احتمالا کارگردانی فیلم جدید جیمز باند را بر عهده خواهد داشت.

با این حال، هنوز مشخص نیست که دنیل کریگ برای بازی در نقش جیمز باند باز خواهد گشت یا بازیگر دیگری جانشین وی خواهد شد. طبق شایعات منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فیلم جدید جیمز باند احتمالا از اواخر سال ۲۰۱۷ در کشور کرواسی آغاز خواهد شد. تاکنون تاریخی برای اکران فیلم باند 25 مشخص و اعلام نشده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده