نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

جزییات بیشتری از آپدیت و بسته الحاقی آینده Battlefield 1 ارائه شد

استودیو دایس ضمن ارائه اطلاعاتی از بسته Name of the Tsar بازی Battlefield 1، از انتشار دو نقشه جدید برای بازی خبر داد.

بازی Battlefield 1 یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ بود که در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کرد. استودیو دایس، سازنده بازی، پس از انتشار این اثر با ارائه محتویات و آپدیت‌هایی برای بازی آن را بیش از پیش گسترش داده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، این استودیو اطلاعات بیش‌تری از بسته Name of the Tsar و آپدیت آینده بازی ارائه کرده است. پیش از این اعلام شده بود که بسته Name of the Tsar قرار است نیروهای روسی را به بازی اضافه کند و حال دایس اعلام کرده که این بسته الحاقی سلاح‌ها، نقشه‌ها و ماشین‌های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین مشخص شده که بسته Name of the Tsar به صورت کامل در جریان رویداد EA Play رونمایی خواهد شد که ۲۰ خرداد آغاز می‌شود. این بسته همچنین قرار است اواخر تابستان منتشر شود.

بازی Battlefield 1

البته تا زمان انتشار این بسته الحاقی، دایس بیکار ننشسته و محتویات دیگری برای بازی منتشر خواهد کرد. یکی از این محتویات نقشه Nivelle Nights است که در ماه میلادی آینده (ژوئن) برای دارندگان نسخه پرمیوم بازی در دسترس خواهد بود. همچنین دایس اعلام کرده که یک نقشه دیگر با اسم Prise de Tahure در آینده نزدیک قرار است روی سرور‌های تست بازی در دسترس قرار بگیرد. دایس در مورد این نقشه توضیحات زیر را ارائه کرده است:

وقایع این نقشه در فصل پاییز و پس از حمله Nivelle جریان دارند. در این نقشه شاهد نیروهای فرانسوی هستیم که از ارتفاعات Butte-de-Tahure دفاع می‌کنند. این در حالی است که نیروهای آلمانی هم به حملات شدید و متوقف‌نشدنی خود ادامه می‌دهند. در این نقشه شاهد نبردی مبتنی بر تاکتیک و وفق‌پذیری با شرایط خواهیم بود.

نقشه Prise de Tahure قرار است در «آینده نزدیک» روی سرور‌های تست بازی در دسترس باشد. با این حال هنوز اشاره‌ای به تاریخ انتشار عمومی این نقشه نشده است. دایس در پایان هم اعلام کرد که تا پایان ماه می (۱۰ خرداد) قرار است یک آپدیت دیگر برای بازی منتشر شود که بهبود‌هایی برای بازی خواهد داشت. البته هنوز هیچ اطلاعاتی از این آپدیت ارائه نشده و دایس فقط اعلام کرده که این آپدیت، قرار است باعث لذت‌بخش‌تر شدن تجربه بخش Operations شود.

جدیدترین آپدیت بازی بتلفیلد 1 چندی پیش منتشر شد که می‌توانید اطلاعاتی از آن را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده