// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

آغاز بتای عمومی بازی Paladins روی کنسول های نسل هشتم

کمپانی «های رز استودیوز» بتای عمومی بازی Paladins را برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر کرد.

سال گذشته بود که بتای عمومی بازی Paladins، جدید‌ترین بازی کمپانی های رز استودیوز (سازنده بازی Smite)، روی رایانه‌های شخصی منتشر و با استقبال مخاطبین رو‌به‌رو شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بتای عمومی این بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم آغاز شده است.

علاقه‌مندان به بازی Paladins، که پیش از این در قالب بتای محدود در دسترس بر‌خی از بازیکنان کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت قرار گرفته بود، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه مجازی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس نسبت به در‌یافت بازی مذکور اقدام کنند. تاد هریس، تهیه‌کننده اجرایی و مدیر عملیاتی کمپانی Hi-Rez Studios در رابطه با انتشار بتای عمومی بازی Paladins چنین گفته است:

پس از میزبانی از ۸.۵ میلیون بازیکن روی رایانه‌های شخصی، بسیار هیجان‌زده‌ایم که دارند‌گان کنسول‌ها را به جمع بازیکنان بازی Paladins اضافه کنیم. هم‌اکنون این دسته از بازیکنان می‌توانند نسبت به تجربه شخصی‌سازی گسترده بازی Paladins، تنها بازی تیر‌اندازی که به بازیکنان امکان انجام دادن بازی طبق سلیقه‌شان را می‌دهد، اقدام کنند.

در ادامه، کمپانی های رز استودیوز چندین تصویر از شخصیت‌های مختلف بازی Paladins منتشر کرده که در زیر قابل مشاهده است:

بازی Paladins

به مناسبت آغاز بتای عمومی بازی Paladins، های رز استودیوز رو‌یداد Console Wars را با هدف رقابت بین بازیکنان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته است. این کمپانی در این‌باره چنین گفته است:

بر‌ترین بازیکنان نسخه کنسولی بازی Paladins به صورت رایگان به شهر والنسیا در کشور اسپانیا سفر می‌کنند و برای در‌یافت جایزه ۵۰ هزار دلاری رویداد Console Wars در مسابقات DreamHack Valencia 2017 به رقابت خواهند پرداخت.

اولین مسابقات نسخه کنسولی بازی Paladins بر پایه مسابقات موفق رایانه‌های شخصی بر‌گزار می‌شود. در این رویداد، بر‌ترین بازیکنان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در قالب مسابقاتی که کمپانی های رز استودیوز نام Console Wars را برای آن بر‌گزیده، رو در روی هم قرار می‌گیرند.

بازیکنان واجد شرایط از طریق مسابقات انتخابی عمومی که از تاریخ ۲۰ مه تا ۲۵ ژوئن (۳۰ اردیبهشت تا ۴ تیر) بر‌گزار می‌شود، گزینش خواهند شد. تیم‌های بر‌تر هر پلتفرم از آمریکای شمالی و ارو‌پا به نمایندگی از کنسول خود به رقابت می‌پردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت esports.paladins.com مرا‌جعه کنید.

نظرات خود در رابطه با بازی رایگان Paladins را با ما در زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده