// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بسته الحاقی Winterfest Pack بازی Steep منتشر شد

یوبیسافت بسته الحاقی جدید بازی زمستانه Steep را با نام Winterfest Pack در دسترس کاربران قرار داد.

چندی پیش کمپانی یو‌بیسافت بسته الحاقی بازی ورزشی Steep را با نام Winterfest Pack معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که این محتوا هم‌اکنون با قیمت ۱۱.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است. کاربرانی که سیزن پس یا نسخه گلد ادیشن این بازی را در اختیار دارند، محتوای جدید را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

DLC جدید بازی Steep ورزش سورتمه‌‌سواری (Winter Sled) را به آن اضافه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد با روشی جدید، جهان باز این بازی را کاوش کنند. این بروزرسانی ۲۱ چالش جدید را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند مهارت‌های خود را به چالش بکشند.

از طرفی آیتم‌های شخصی‌سازی جدیدی نیز به این بازی اضافه شده است. ۱۰ پوسته جدید به همراه تجهیزات نو به فروشگاه داخل بازی اضافه شده که کاربران می‌توانند برای خریداری‌شان به آن مراجعه کنند. در ادامه می‌توانید جزئیات کامل این محتوا را که به دست یوبیسافت منتشر شده است، مشاهده کنید:

اگر پیش‌تر کوه‌های آلپ و آلاسکا را به طرف پایین اسکی می‌کردید، هم‌اکنون با محتوای Winterfest می‌توانید این کار را با استفاده از سورتمه تجربه کنید. محتوای تازه همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که در مسابقاتی جدید شرکت کنند. محتوای دانلودی جدید از آدم‌ پشمالوی بزرگی به نام The Beast در کو‌ه‌های آلپ خبر می‌دهد. وظیفه کاربران به دست گرفتن تخت پادشاهی او است. بر این اساس، بازیکنان باید ۲۱ چالش دشوار را پشت سر بگذارند؛ چالش‌هایی نظیر پرواز در بین بادکنک‌های بزرگ و حتی جاخالی دادن از شلیک دشمن، در حال اسکی کردن. در حالی که کاربران، مراحل دشوار این بازی را پشت سر می‌گذارند باید چهار باس را شکست دهند تا بتوانند به چالش پایانی، یعنی مبارزه با پادشاه آن‌ها، برسند.

در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر محتوای Winterfest بازی Steep بیندازید. بازی Steep هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است و قرار است در انتهای سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شود.

steep


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده