// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

کارت گرافیک GTX 1080 Ti Hall of Fame گلاکس معرفی شد

کمپانی گلاکس  کارت گرافیک GTX 1080 Ti Hall of Fame را با نمایشگر دیجیتالی عرضه کرد.

به نقل از سایت VideoCardz کارت گرافیک GTX 1080 Ti HOF گلاکس که در اروپا با نام KFA2 به فروش می‌رسد، با نمایشگری بر روی بدنه‌ی آن عرضه خواهد شد. این صفحه نمایش، اطلاعات مفیدی مانند سرعت فن، فرکانس، ولتاژ کارت گرافیک و اطلاعات کلیدی دیگری از جمله بایوس و نسخه‌ی درایور GeForce نصب شده را به کاربر نشان می‌دهد.

این یکی از ویژگی‌های جذاب برای اورکلاکرهایی است که علاقه دارند فرکانس دقیق و لحظه‌ای کارت خود را ببینند و همچنین هنگامی که فرکانس را بالا می‌برند، بر ولتاژ کارت گرافیک نظارت داشته باشند. کاربرانی که ترجیح می‌دهند طراحی سفارشی‌تری داشته باشند، این امکان را دارند که متن دلخواه خود را (به عنوان مثال نام کاربر یا نام کامپیوتر) روی این صفحه نمایش اضافه کنند.

Galax GTX 1080 Ti Hall of Fame

ویژگی دیگر کارت گرافیک GTX 1080 Hall of Fame این است که سازنده، همانند دیگر محصولات خود از رنگ‌های سفید و نقره‌ای در بدنه و بُرد کارت گرافیک استفاده کرده است. این کارت گرافیک نسبت به مدل قدیمی‌تر KFA2 به میزان ۲.۵ اسلات فضا اشغال می‌کند و با ۳ عدد فن که بیش از نیاز آن است، کار خنک کردن این هیولا را بر عهده دارد.

KFA2 از نظر مهندسی بسیار غیر اصولی طراحی شده است. این کارت گرافیک به طرز وحشتناکی مقدار زیادی برق مصرف می‌کند و این امکان را دارد که تا ۴۵۰ وات برق از طریق سه رابط ۸ پین PCIe تغذیه کند. به علاوه اتصال رابط PCIe خود کارت که ۷۵ وات بوده و در مجموع به ۵۲۵ وات می‌رسد. این مقدار توان، به وضوح فراتر از میزانی است که اورکلاکینگ با نیتروژن مایع نیاز دارد. هرچند خیلی خوب است که می‌بینیم سازنده‌ای وجود دارد که مایل است این چنین طرح‌های دیوانه‌واری را به بازار عرضه کند.

Galax GTX 1080 Ti Hall of Fame

مانند اغلب طراحی‌های GTX 1080 Ti، کارت HOF نیز سه درگاه DisplayPort 1.4، یک درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه DVI-D دارد که اجازه می‌دهد تقریبا با هر نمایشگر مدرنی سازگار باشد. در حال حاضر قیمت و زمان عرضه‌ی KFA2 GTX 1080 Ti HOF مشخص نیست اما این کارت گرافیک قطعا در میان اورکلاکرهای حرفه‌ای محبوب خواهد بود.


منبع KFA2 OVERCLOCK3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده