نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle احتمالا در حال ساخت است

خبرها حاکی از آن است که یک بازی جدید با حضور ماریو و خرگوش‌های یوبیسافت (Rabbids) در حال توسعه است.

در روزهای گذشته خبرهای بسیاری از ماریو شنیدیم و حالا در تازه‌ترین اخبار بازی اعلام شده که نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های ماریو در حال توسعه است؛ ولی این‌بار ماریو را در کنار خرگوش‌های دوست‌داشتنی یوبیسافت خواهیم دید.

این بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle نام دارد و یک اثر نقش‌آفرینی مبتنی بر نوبت است که شامل بخش Co-op (همکاری چند نفره) از نوع آفلاین خواهد بود. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از سایت کوتاکو (Kotaku)، این بازی برای عرضه روی کنسول نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است و در آن، مبارزات ماریو و دیگر شخصیت‌ها با تفنگ لیزری، دنبال می‌شود.

این بازی توسط یوبیسافت و با موتور بازیسازی Snowdrop در حال توسعه است. نکته‌ی جالب در این خصوص این است که ساخت بازی‌هایی نظیر بازی The Division و South Park: The Fractured But Whole به‌وسیله‌ی همین موتور بازیسازی صورت گرفته است.

بر اساس گزارش، Mario + Rabbids Kingdom Battle هشت شخصیت قابل بازی خواهد داشت که چهار کاراکتر ماریو (Mario)، لوئیجی (Luigi)، پیچ (Peach) و یوشی (Yoshi) از جمله‌ی آن‌ها هستند. همچنین چهار شخصیت باقی‌مانده نیز خرگوش‌های دوست‌داشتنی یوبیسافت هستند که لباس کاراکترهای نینتندو را بر تن دارند.

در اصل، اطلاعات این بازی در ماه ژانویه توسط لورا کیت دیل (Laura Kate Dale) فاش شد. این روزنامه‌نگار پیش از عرضه کنسول نینتندو سوییچ اطلاعاتی در مورد آن منتشر کرده بود. امروز سایت کوتاکو نیز گزارش داد که وجود این بازی، با توجه به اطلاعات موجود، حتمی است.

تابه‌حال نینتندو اطلاعاتی در خصوص بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle منتشر نکرده است؛ ولی به محض دریافت هرگونه اطلاعاتی در این خصوص، آن را از طریق زومجی با شما در میان خواهیم گذاشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده