// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

معرفی بازی موبایل Clawbert

بازی اندروید و آیفون Clawbert ماجراجویی ساده‌‌ای برای برداشتن تخم‌مرغ‌های شانس و درآوردن چنگکی از تنهایی است.

دستگاه‌های دارای پنجه فلزی را به یاد دارید؟‌ همان‌هایی که در شهربازی با انداختن سکه‌ای فعال می شدند و باید سعی می‌کردیم با کنترل کردن پنجه و رساندن آن به بالای عروسکی که دوست داشتیم، پنجه را رها کنیم و عروسک را برداریم. حالا بماند که به دلایلی هیچگاه نمی‌توانستیم به آن چیزی برسیم که دوست داشتیم؛ اما بازهم هرچه که بود، تجربه‌ی آن لذت‌بخش و سرگرم‌کننده بود. مدتی می‌شود که ما در زومجی در کنار معرفی بهترین بازی‌های اندروید و آیفون مناسب بزرگسالان، در تلاشیم تا بازی‌هایی را برای افراد کم سن‌وسال نیز معرفی کنیم؛ بازی‌هایی که ظاهری کودکانه دارند و به خوبی می‌توانند کودکان را سرگرم کنند. در این معرفی نیز قصد داریم تا بازی اندروید و آیفون Clawbert را معرفی کنیم؛ محصولی متفاوت که گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد و تنها قشر کم سن‌وسال را هدف گرفته است.

بازی Clawbert

با جمع‌آوری سکه‌ها زمان شکستن تخم‌مرغ‌ها را سرعت ببخشید

در بازی Clawbert مشابه با Claw Machine که در شهربازی‌ با آن روبه‌رو می‌شویم، باید چنگکی فلزی را با نام Clawbert هدایت کنید. Clawbert، شخصیت اصلی داستان، بسیار تنها است و ما باید سعی کنیم تا با جمع کردن تخم‌مرغ‌های جادویی،‌ دوستان جدیدی را برای او پیدا کنیم. با برداشتن هر تخم‌مرغ باید در انتظار باز شدن آن بمانید تا با خارج شدن آیتم‌ یا شخصیت جدید، در نهایت مجموعه‌ای کامل از آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید. البته آیتم‌ها هیچ‌گونه تغییری را در روند بازی ایجاد نمی‌کنند و Bow 3 Games آیتم‌ها را تنها با هدف جمع کردن تخم‌مرغ‌های بیشتر در بازی گنجانده است. در جریان بازی، تنها وظیفه‌ی شما برداشتن سکه‌ها، تخم‌مرغ‌ها و همچنین الماس‌ها است. با برداشتن سکه بیشتر می‌توانید سرعت شکستن تخم‌مرغ‌ها را افزایش دهید. از سوی دیگر، الماس‌ها نیز برای ریست کردن بازی به کار می‌روند تا با هر بار خالی کردن دستگاه بتوانید وارد بازی جدیدی با تخم‌مرغ‌هایی با ظاهر طلایی یا قلک‌هایی پر از سکه شوید.

بازی Clawbert

از سوی دیگر با هربار خالی کردن دستگاه از هرگونه آیتم، می‌توانید آیتم‌های پوشیدنی متنوعی را برای Clawbert خریداری کنید. این پوشش‌ها نیز تاثیر چندانی در گیم‌پلی ندارند و تنها از تکراری شدن ظاهر شخصیت اصلی جلوگیری می‌کنند.

بازی Clawbert هرچه باشد برای بزرگسالان نهایتا ارزش ۳۰ دقیقه تجربه خواهد داشت؛ اما برای کودکان این بازی مسلما سرگرم‌کننده خواهد بود. پشتیبانی از ویژگی اچیومنت، آیتم‌های مختلف و متفاوت برای جمع‌آوری و همچنین ظاهر کودکانه بازی، Clawbert را به گزینه‌ای سبک و جذاب برای کودکان تبدیل می‌کند. بازی همچنین دارای دو جهان مختلف است که با پیشروی قادر به آزادسازی جهان دوم خواهید بود. کمپانی HyperBeard، ناشر بازی های اندروید کودکانه و کژوالی مانند KleptoCats، توانسته با همکاری Bow 3 Games محصولی کوچک و جمع و جور را منتشر کند.

دانلود بازی Clawbert


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده