نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

پیش فروش بلیت فیلم نهنگ عنبر 2 آغاز شد

پیش‌فروش اینترنتی فیلم نهنگ عنبر 2 سلکشن رویا ساخته‌ی جدید سامان مقدم در پردیس سینمایی کوروش آغاز شد.

یکی از مورد انتظار ترین فیلم‌های امسال، کمدی نهنگ عنبر ۲ سلکشن رویا است که از ۲۰ اردیبهشت در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران خواهد شد. به تازگی پردیس سینمایی کوروش برای دو سالن گراند سینما و فاروس خود، پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های این فیلم را آغاز کرده است. پردیس کوروش پیش از این برای فیلم فروشنده نیز چنین عملی انجام داده بود.

قسمت دوم نهنگ عنبر در ادامه‌ی قسمت اول آن ساخته شده که در سال ۹۲ اکران شد و مورد استقبال بسیار خوب تماشاگران و البته منتقدان قرار گرفت. پیش‌بینی می‌شود این فیلم به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران بدل شود. فیلم گشت 2 به تازگی موفق شد با فروشی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بدل شود.

در خلاصه‌ی داستان نهنگ عنبر ۲ سکلشن رویا آمده است:

زوج اصلی «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» رضا عطاران و مهناز افشار هستند. داستان فیلم ادامه ماجراهای ارژنگ صنوبر و رویا است. نام فیلم اما یادآور یکی از سکانس‌های بامزه «نهنگ عنبر» است، جایی که ارژنگ آهنگ‌های مورد علاقه رویا را در نواری به نام «سلکشنِ رویا» به او می‌دهد.

ویشکا آسایش، حسام نواب‌صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی، علی قربان‌زاده، شهلا ریاحی و کتایون امیر ابراهیمی از دیگر بازیگران نهنگ عنبر ۲ هستند. مؤسسه‌ی فیلمیران وظیفه‌ی پخش این فیلم را برعهده خواهد داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده